Dlarah Skrevet 23. februar 2015 #1 Skrevet 23. februar 2015 Hei, overtok i fjor Januar et helt nytt hus, i et helt nytt byggefelt. Jeg har enda ikke motatr noen kommunale avgifter fra kommunen, er dette normalt?
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #2 Skrevet 24. februar 2015 Kommer neste mnd. Anonymous poster hash: d8c30...18f
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #3 Skrevet 24. februar 2015 Leste feil. Trudde dy mente dette året. Da må du ringe kommunen. Du får nok en stor regning snart om du ikke tar kontakt. Anonymous poster hash: d8c30...18f
Dlarah Skrevet 24. februar 2015 Forfatter #4 Skrevet 24. februar 2015 Ingen andre i boligfeltet som jeg har snakket me har heller fått regning ser du, så jeg lurte på om det kunne være noe i at vi på en måte bor på en byggeplass og dermed slipper ? viss ikke bør jeg nokk ta kontakt ja..
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #5 Skrevet 24. februar 2015 Ingen andre i boligfeltet som jeg har snakket me har heller fått regning ser du, så jeg lurte på om det kunne være noe i at vi på en måte bor på en byggeplass og dermed slipper ? viss ikke bør jeg nokk ta kontakt ja.. Det kan du nok bare glemme Det ville bety at alle andre i kommunen skal ha spleiselag for din søppel, kloakk og vann. Anonymous poster hash: 36239...31a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå