Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor
Skrevet

Jeg er i den situasjon at jeg er litt drøy rundt livet.

Jeg bruker str 48-50 og syns ofte det er vanskelig å finne fine klær.

Men etter mye leting, vil jeg dele mine tips med dere som også er litt fyldige.

Udertøy bestiller jeg på Ellos. Jeg simpelten elsker stringtrusene deres som kommer i pakker av fem stykk til den lille sum av sytti kroner. Jeg har mange mange mange av dem.

Litt mer blondeundertøy finner jeg på Kappahl, og bittelitt på Lindex. Rimelig undertøy som ser pent ut. Og sexy.

Jeg har også funnet en svensk butikk som også ligger på nett, hvor de har endel rimelige ting. cellbes.no på nett, men jeg drar heller dit.

E6 to mil syd fra Strømstad. Ligger sammen med en sparbutikk, og en statoil stasjon, på høyre hånd.

Andre klær handler jeg hos:

H&M.

Lindex.

Kappahl.

Gerds stormote.

Simply 4 you i Akersgaten.

Big Lady i skippergata.

Liva på Økern

Cellbes i Sverige.

I dag har jeg vært og handlet flere nye lekre truser fra Kappahl og Lindex.

Og ryddet i undertøyskuffen. Akkurat nå har jeg dilla på undertøy, og handler mye. En stund var det jeans. og en stund var det smykker.

Det er så deilig å føre seg vel fra innerst til ytterst, med lekre truser og Bh, og klær som sitter pent på kroppen.

Men ordet appelsinhud har fått ny betydning her i huset når jeg prøver string. Godt man har bukse over :tunge1:

Hilsen Trultemor

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Vel, kjempe flott at store damer også fikser på seg selv.

Har lagt merke til venninner som har lagt på seg... de dropper helt klesinnkjøpt og alt når vekta går litt i overkant.

Så, sånt er gøy å høre :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...