Gå til innhold

Tenner på høye jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenner på jenter som er tynne og en del høyere enn meg, gjerne 10-20 cm, bare synd jentene vil ha høyere gutter

Anonymous poster hash: a40ce...9ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som lav er inntrykket at lave menn er mer interessert i høye kvinner enn lave kvinner. Jeg har en del høye flotte venninner som sier at lave menn får de til å føle seg maskulin, og jeg tror egentlig mest at det sitter i hodet for ingen av venninnene mine som er høye ser "maskuline" ut uansett om det er en høy eller lav mann ved hennes side. Kjør på :) Tror det sitter mest i hodet ;)

Anonymous poster hash: 4f034...a9f
  • Liker 1
Skrevet

Som lav er inntrykket at lave menn er mer interessert i høye kvinner enn lave kvinner. Jeg har en del høye flotte venninner som sier at lave menn får de til å føle seg maskulin, og jeg tror egentlig mest at det sitter i hodet for ingen av venninnene mine som er høye ser "maskuline" ut uansett om det er en høy eller lav mann ved hennes side. Kjør på :) Tror det sitter mest i hodet ;)

Syns de er så flotte. Stod i mellom noen jenter som er litt høyere enn meg til vanlig men ble mye høyere med hæler, blir helt varm, rart men digg følelse

Skrevet

Syns de er så flotte. Stod i mellom noen jenter som er litt høyere enn meg til vanlig men ble mye høyere med hæler, blir helt varm, rart men digg følelse

Men da bør du bare prøve deg, da :)

Skrevet

Ja må bare tørre å prøve. Danse med de mmmm. Men lave jenter er også fint da, bare fantaserer ikke så mye om de til vanlig. Du har nok rett i at de vil føle seg maskuline bare fordi de er høyere men det er sant som du sier det ligger i hodet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...