GÃ¥ til innhold

Stjernebacon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte stjernebacon fra gilde i dag. Den var billigere enn de andre pakkene (unntatt first price). Er den også dårligere? Hvilken bacon kjøper dere?

Anonymous poster hash: 1e750...bff

Skrevet

Kjøper som regel stjernebacon. Merker svært liten forskjell.

Skrevet

Det er litt forskjell på dem. Stjernebaconet er pakket med 140 gram, mens Finsbråten selger dem i 150 grams pakker. Må se på vekt når en sammenligner priser.

Skrevet

Kjøper alltid stjernebacon. Har ingenting å utsette på det.

Skrevet

Stjerne er billigere per kg. Men smaker de andre bedre,

Anonymous poster hash: 1e750...bff

Skrevet

Svensk og dansk bacon er mye bedre fordi det er tynnere og saltere. Men i Norge kjøper jeg alltid stjernebacon, best og billigst. FP sitt er smakløst.

Skrevet

Kjøper skogsbacon, mye bedre smak i det.

Anonymous poster hash: ee354...525

• Liker 2
Skrevet

Kjøper alltid stjernebacon. Har ingenting å utsette på det.

Jeg og. Synes dette er det beste baconet.

Anonymous poster hash: aeb2a...c36

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Synes stjernebacon er best! :)

Anonymous poster hash: 4776d...4d9
Skrevet

Stjernebaconet kom vel dårligst ut i Matkontrollen eller TV2 hjelper deg's test. Det hevdes å være det mest smakløse av dem. Tror jeg...

Skrevet (endret)

Jeg er ikke superglad i bacon, men hvis jeg først skal spise bacon så blir det Stjernebacon.

Og denne testen gir jo Stjernebacon en 5'er på terningen. Og det er tross alt norges mest spiste bacon. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

Men hva med baconsåpe? Mmm...lurer på om jeg vil ha like lyst på ei dame som har dusjet med denne som jeg har på vanlig bacon :)

post-47749-0-39157700-1425842653_thumb.j

Gjest Ennasus
Skrevet

Bacon syntes jeg ikke er så godt nei. Det er så fettete og...kvalmende :P

Men jeg liker å steke spekeskinke i mikro! Det smaker litt som bacon, bare ikke så fett liksom :danse:

AnonymBruker
Skrevet

Svensk og dansk bacon er mye bedre fordi det er tynnere og saltere. Men i Norge kjøper jeg alltid stjernebacon, best og billigst. FP sitt er smakløst.

Så er også dansk bacon fra griser som har blitt fiksert, har liggesår fordi de er så tynne og ikke har noe fett som beskyttelse og bor så trangt at de er utsatt for MRSA. Nei takk. Tynt bacon innebærer ofte dyremishandling. Best å holde seg til norsk.

Anonymous poster hash: 98079...fb9

AnonymBruker
Skrevet

Så er også dansk bacon fra griser som har blitt fiksert, har liggesår fordi de er så tynne og ikke har noe fett som beskyttelse og bor så trangt at de er utsatt for MRSA. Nei takk. Tynt bacon innebærer ofte dyremishandling. Best å holde seg til norsk.

... Jeg tror du burde lære deg forskjellen på "tynt" og "magert". (Og er det noe jeg aldri har hørt sagt om dansk bacon, er det at det er magert? :vetikke: )

Anonymous poster hash: b2410...87e

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og så tror jeg du burde lese deg litt opp om "vanlig" norsk griseproduksjon. Vi snakker veldig ofte om industri, ikke gårdsbruk, og jeg bruker ordet "produksjon" bevisst.

Anonymous poster hash: b2410...87e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...