Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ioffer.com har mange lv sko og vesker som nesten er identiske av ekte vare..Du får søke og lete deg litt fram :)

Gjest LV-freak
Skrevet
ioffer.com har mange lv sko og vesker som nesten er identiske av ekte vare..Du får søke og lete deg litt fram :)

Tusen takk du.Likte siden... :)

Har du noen gang handlet der?

Hvis du har, ble du fornøyd?

Skrevet

Tusen takk du.Likte siden... :)

Har du noen gang handlet der?

Hvis du har, ble du fornøyd?

jeg har nettopp kjøpt 2 lv vesker fra ioffer og er veldig fornøyd! de var billige og jeg fikk dem raskt i posten. Men det kommer jo selvfølgelig hvem du kjøper av. er jo maaange som selger der!

Skrevet

Du kan jo titte innom denne siden: www.getthatlook.com

Tror de har ganske bra replicas, men bildene der er ganske dårlige da.

Vet ikke om de sender til norge heller :-?

Skrevet

Fant forresten en til..

www.lvvesker.com

En norsk butikk som du ser :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

De veskene koster tusen kroner og de er ikke ekte engang. Har de lov til dette? Kjøper heller i asia for 50 kr per stykke og det er bedre kvalitet enn dette. shoppa ser heller ikke så serious ut.

Skrevet
De veskene koster tusen kroner og de er ikke ekte engang. Har de lov til dette? Kjøper heller i asia for 50 kr per stykke og det er bedre kvalitet enn dette. shoppa ser heller ikke så serious ut.

Tror ikke det er meningen at de skal være ekte heller.

Men man kan nok dumpe borti mye rart ja.

Om de har lov til dette? Nei de har nok ikke det, men klarer tydeligvis å vri seg unna på en eller annen måte.

Dessuten, for meg blir det nok dyrer å dra til asia enn å kjøpe en fake LV til 1000 kr.

Men billigere fakes finnes nok også da :wink:

Skrevet

Wow, syns det så bra ut, jeg!

(www.lvvesker.com) :) Ok at de ikke er ekte, de er jo fine!

Gjest Ethereal
Skrevet

Ikke for å ødelegge tråden deres, men jeg skjønner ikke at dere gidder å kjøpe fake. Halve gleden blir vel borte da? Jeg ville heller kjøpt No-Name enn fake designerprodukter, for jeg kan dessverre ikke lure meg selv til å tro det er ekte saker. :roll:

Skrevet

Nei, såklart de ikke er ekte, men so what, de er jo fine... Eller syns du ikke?

Gjest Ethereal
Skrevet
Nei, såklart de ikke er ekte, men so what, de er jo fine... Eller syns du ikke?

Nei, egentlig ikke. Jeg assosierer slike vesker mer med fjortiser og gamle damer. Men det skal nevnes at jeg har en mer sporty stil, og jeg digger Diesel og co. :)

Skrevet

Enig med Ethereal, har aldri skjønt poenget med fake. Og når LV i tillegg er så stygt at jeg skulle hatt en million for å bli sett levende med det, så er saken ganske klar. Men det er nå bare min mening da, og egentlig hadde jeg ingenting i denne tråden å gjøre. :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
Enig med Ethereal' date= har aldri skjønt poenget med fake. Og når LV i tillegg er så stygt at jeg skulle hatt en million for å bli sett levende med det, så er saken ganske klar. Men det er nå bare min mening da, og egentlig hadde jeg ingenting i denne tråden å gjøre. :ler:

Oh... LV stygt??

Jaja... hver sin smak :)

Skrevet

Jeg forbinder egentlig også LV med fisefine vestkantfruer og wanna-be-fjortiser. :wink:

Skrevet
Jeg forbinder egentlig også LV med fisefine vestkantfruer og wanna-be-fjortiser. :wink:

hehe, ja har sett en del vestkantfruer sprade rundt i disse brune monogram lv'ene.

Og de hvite typiske fjortiss veskene styrer jeg langt unna.

Men for det så digger jeg LV... er så meg.

Syns ikke jeg er noe wanna-be-fjortis selvom jeg liker LV??? :-?

Og alle har nok ikke råd til å kjøpe ekte LV hver gang.

Jeg har mest fake i LV, og 2 vesker som er ekte.

Men må innrømme at "gleden" over de ekte veskene er litt større seff ;)

Skrevet
Hvor kjøpte du dine' date=' Carmen?[/quote']

De ekte kjøpte jeg i paris.

Den ene fake har jeg kjøpt fra lvvesker.com og andre fra qxl :)

Skrevet

Jeg har noen Lv vesker og sikler nå etter den nye Ambre tote clear veska..Den er bare såå lekker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...