Gjest LV-freak Skrevet 12. august 2004 #1 Skrevet 12. august 2004 Noen her som vet om gode butikker på nett som selger GODE fake Louis Vuitton? Er så sinnsykt keen på høstens støvletter fra LV, men de koster jo nesten 7000kr i ekte vare... Så hvis dere vet...please tell me Hva syns dere om disse førresten?? http://www.eluxury.com/brands/louis_vuitto...ficationID=6794
Gjest Odense Skrevet 12. august 2004 #2 Skrevet 12. august 2004 ioffer.com har mange lv sko og vesker som nesten er identiske av ekte vare..Du får søke og lete deg litt fram
Gjest LV-freak Skrevet 12. august 2004 #3 Skrevet 12. august 2004 ioffer.com har mange lv sko og vesker som nesten er identiske av ekte vare..Du får søke og lete deg litt fram Tusen takk du.Likte siden... Har du noen gang handlet der? Hvis du har, ble du fornøyd?
*Monica* Skrevet 12. august 2004 #4 Skrevet 12. august 2004 Tusen takk du.Likte siden... Har du noen gang handlet der? Hvis du har, ble du fornøyd? jeg har nettopp kjøpt 2 lv vesker fra ioffer og er veldig fornøyd! de var billige og jeg fikk dem raskt i posten. Men det kommer jo selvfølgelig hvem du kjøper av. er jo maaange som selger der!
Carmen_ Skrevet 13. august 2004 #5 Skrevet 13. august 2004 Du kan jo titte innom denne siden: www.getthatlook.com Tror de har ganske bra replicas, men bildene der er ganske dårlige da. Vet ikke om de sender til norge heller :-?
Carmen_ Skrevet 13. august 2004 #6 Skrevet 13. august 2004 Fant forresten en til.. www.lvvesker.com En norsk butikk som du ser
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #7 Skrevet 13. august 2004 De veskene koster tusen kroner og de er ikke ekte engang. Har de lov til dette? Kjøper heller i asia for 50 kr per stykke og det er bedre kvalitet enn dette. shoppa ser heller ikke så serious ut.
Carmen_ Skrevet 14. august 2004 #8 Skrevet 14. august 2004 De veskene koster tusen kroner og de er ikke ekte engang. Har de lov til dette? Kjøper heller i asia for 50 kr per stykke og det er bedre kvalitet enn dette. shoppa ser heller ikke så serious ut. Tror ikke det er meningen at de skal være ekte heller. Men man kan nok dumpe borti mye rart ja. Om de har lov til dette? Nei de har nok ikke det, men klarer tydeligvis å vri seg unna på en eller annen måte. Dessuten, for meg blir det nok dyrer å dra til asia enn å kjøpe en fake LV til 1000 kr. Men billigere fakes finnes nok også da
Alterna Skrevet 14. august 2004 #9 Skrevet 14. august 2004 Wow, syns det så bra ut, jeg! (www.lvvesker.com) Ok at de ikke er ekte, de er jo fine!
Gjest Ethereal Skrevet 14. august 2004 #10 Skrevet 14. august 2004 Ikke for å ødelegge tråden deres, men jeg skjønner ikke at dere gidder å kjøpe fake. Halve gleden blir vel borte da? Jeg ville heller kjøpt No-Name enn fake designerprodukter, for jeg kan dessverre ikke lure meg selv til å tro det er ekte saker.
Alterna Skrevet 14. august 2004 #11 Skrevet 14. august 2004 Nei, såklart de ikke er ekte, men so what, de er jo fine... Eller syns du ikke?
Gjest Ethereal Skrevet 14. august 2004 #12 Skrevet 14. august 2004 Nei, såklart de ikke er ekte, men so what, de er jo fine... Eller syns du ikke? Nei, egentlig ikke. Jeg assosierer slike vesker mer med fjortiser og gamle damer. Men det skal nevnes at jeg har en mer sporty stil, og jeg digger Diesel og co.
Arkana Skrevet 14. august 2004 #13 Skrevet 14. august 2004 Enig med Ethereal, har aldri skjønt poenget med fake. Og når LV i tillegg er så stygt at jeg skulle hatt en million for å bli sett levende med det, så er saken ganske klar. Men det er nå bare min mening da, og egentlig hadde jeg ingenting i denne tråden å gjøre.
Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2004 #15 Skrevet 15. august 2004 Enig med Ethereal' date= har aldri skjønt poenget med fake. Og når LV i tillegg er så stygt at jeg skulle hatt en million for å bli sett levende med det, så er saken ganske klar. Men det er nå bare min mening da, og egentlig hadde jeg ingenting i denne tråden å gjøre. Oh... LV stygt?? Jaja... hver sin smak
Gjest Evie Skrevet 15. august 2004 #16 Skrevet 15. august 2004 Jeg forbinder egentlig også LV med fisefine vestkantfruer og wanna-be-fjortiser.
Carmen_ Skrevet 15. august 2004 #17 Skrevet 15. august 2004 Jeg forbinder egentlig også LV med fisefine vestkantfruer og wanna-be-fjortiser. hehe, ja har sett en del vestkantfruer sprade rundt i disse brune monogram lv'ene. Og de hvite typiske fjortiss veskene styrer jeg langt unna. Men for det så digger jeg LV... er så meg. Syns ikke jeg er noe wanna-be-fjortis selvom jeg liker LV??? :-? Og alle har nok ikke råd til å kjøpe ekte LV hver gang. Jeg har mest fake i LV, og 2 vesker som er ekte. Men må innrømme at "gleden" over de ekte veskene er litt større seff
Carmen_ Skrevet 15. august 2004 #19 Skrevet 15. august 2004 Hvor kjøpte du dine' date=' Carmen?[/quote'] De ekte kjøpte jeg i paris. Den ene fake har jeg kjøpt fra lvvesker.com og andre fra qxl
Gjest Odense Skrevet 15. august 2004 #20 Skrevet 15. august 2004 Jeg har noen Lv vesker og sikler nå etter den nye Ambre tote clear veska..Den er bare såå lekker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå