Gå til innhold

Sende en liten oppmuntring i posten - trenger tips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har en venninne som bor langt unna, og som har det litt vannskelig for tiden. Sendte henne et brev, noe som hun satt veldig pris på. Har veldig lyst til å sende henne noe hyggelig! En liten overraskelse av noe slag. Men, jeg har ganske dårlig råd så jeg har hverken råd til å kjøpe noe dyrt eller sende noe som er stort/tungt i posten...
Så er det noen her inne som har tips til noe hyggelig jeg kan lage/kjøpe og sende henne?

Anonymous poster hash: 660e0...586
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager, dette ble kanskje feil underforum......? I så fall så får noen flytte det :sjenert:

Skrevet

En liten bit med god sjokolade er alltid hyggelig, om du har noe sted i nærheten som selger løsvekt konfekt, 4-5 biter med god sjokolade er kjempekoselig å få!

Har du en Søstrene Grene i nærheten? De har masse små pynteting og slikt til en billig penge.

Om du har noe som helst slags tegne/maletalent, så å lage en liten ting selv er kjempehyggelig :)

Macrame er ganske lett å lage, for å lage armbånd trenger du bare et par små bunter med broderingsgarn i de fargene du liker selv, veldig fine nybegynner tutorials på youtube (søk macrame beginners bracelet)

Plukk et par fine greiner, passende til en liten vase, pynt de med spraymaling og fine bånd.

Det var det som falt meg inn sånn i farta :)

Skrevet

Synes Auri har mange fine tips. Og siden hun nevner Søstrene Grene, kan jeg tipse om fruktstengene de selger der. De er gode, og veier ikke stort. Flate, så de passer fint i en komvolutt uten å knuses. Jeg for min de liker best den brune (nøttestang) men alle er gode.

Anonymous poster hash: c10c2...08c
Skrevet

Også har de god og billig løsvektte!

Skrevet

Tuuuuusen takk for så mange gode tips! :danse:

Skrevet

Så snill du er:)

Skrevet

Så snill du er:)

:klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...