AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #1 Del Skrevet 23. februar 2015 Jeg har ca 5 føflekker jeg syntes har forandret seg og ser unormale ut. Kan fastlegen vurdere de og evt fjerne de?Anonymous poster hash: feac6...a72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lysløypa Skrevet 23. februar 2015 #2 Del Skrevet 23. februar 2015 (endret) Jeg har ca 5 føflekker jeg syntes har forandret seg og ser unormale ut. Kan fastlegen vurdere de og evt fjerne de?Anonymous poster hash: feac6...a72 Fastlegen kan i det fleste tilfeller fjerne dem. Etterpå sendes de inn til sjekk og du hører fra legen dersom det er noe skummelt på gang. Endret 23. februar 2015 av lysløypa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #3 Del Skrevet 23. februar 2015 ja Anonymous poster hash: 3d172...f80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #4 Del Skrevet 23. februar 2015 Ja, en del fastleger gjør det. Men en plastikkirurg gjør det mye penere, og syr bedre, sånn at arrene blir minst mulig synlige. Jeg angrer på at jeg fjernet en stor føflekk hos fastlegen.Anonymous poster hash: f4af3...76a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå