Osislove Skrevet 23. februar 2015 #1 Skrevet 23. februar 2015 Hei. jeg har en haug med lån som jeg vil gjerne gjøre om til et lån da jeg føler jeg betaler meg ihjel på de andre med høye renter. Men så er det slikt at jeg har fått lån til alt jeg trenger slik at jeg bare trenger betale på et lån på lengere sikt og slikt. MEN så er det at nå har jeg ikke mer betalingsutsettelse på studielånet mitt så nå må jeg betale dette i tillegg.. det vil si at jeg har enda mindre penger enn jeg har nå, det går ikke opp heller. spurte lånekassen om hjelp men det var ikke noe de kunne gjøre fikk jeg beskjed om. Hvor ille er det å bake inn studielån i et annet lån? jeg vet at studielån har den beste renten og er det beste lånet, men nå sliter jeg allerede pga høy gjeld så jeg ser ikke annen utvei enn å bake det inn i gjelden min. Studielånet mitt er på 22.000kr så er ikke så høyt. Men hvor ille er det? å hva annet kan jeg gjøre? Mvh osislove.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #2 Skrevet 23. februar 2015 Som du selv sier har studielånet svært gunstig rente, men klarer du ikke betale er det jo bedre å bake det inn i det "samle"lånet du allerede har fått innvilget. Ta kontakt med de du har fått innvilget lånet hos, og forhør det om du får økt det med 22000,-Anonymous poster hash: c04b2...03e
Gjest Blondie65 Skrevet 23. februar 2015 #3 Skrevet 23. februar 2015 Det nye lånet, hvilken rente har det?
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #4 Skrevet 23. februar 2015 22.000 er jo ikke store lånet, så uten å ha regnet på det tror jeg ikke det utgjør all verden forskjell. Det viktigste er nok at du får til en totalpakke som gjør at du faktisk klarer å betale ned på gjelden.Anonymous poster hash: e0bf4...6dc
Gjest Aqua Skrevet 23. februar 2015 #5 Skrevet 23. februar 2015 Har du undersøkt om du kan senke månedsbeløpet hos lånekassen? Denne kan justeres på mine sider
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå