AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #1 Skrevet 23. februar 2015 Er det flere som ser på dette eller har sett på? Kom over serien nå rett før helga, og jeg ble skikkelig bergtatt av første episode! For en koselig serie! Elsker country musikken og karakterene Juliette er min favoritt, hun er så rett på sak, haha Har sett hele sesong 1 i helga, ble jo totalt hekta! Ser det bare har kommet ut 2 hele sesonger og store deler av 3 sesong. Noen som vet hvordan denne serien slår an i USA? Kjedelig hvis det kun blir 3 sesonger. Anonymous poster hash: a6d5e...adf
Gjest Horatio Hornblower Skrevet 24. februar 2015 #2 Skrevet 24. februar 2015 Jeg så 1 episode synes ikke den var noe særlig.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #3 Skrevet 30. juni 2017 Vet det er en gammel tråd, men har begynt å se på Nashville nå (er snart ferdig med sesong 1) og jeg liker countrymusikk og synes det er en spennende serie. Jeg likte ikke Juliette i starten (synes hun var skikkelig bitch) men har begynt å like henne litt bedre nå. Liker hun er tøff og ikke redd for å si mening sin. Jeg liker veldig godt Scarlette og Gunnar sammen. Avery (eller hva han heter) er en dust. Anonymkode: fc3af...b6b
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #4 Skrevet 30. juni 2017 Hvor ser du den? Har den på "må se" listen min, men ikke fått tid enda. Er nå ferdig med Call the midwife, så kanskje jeg skal se den nå. Anonymkode: 702ca...35a
Snuppah00 Skrevet 30. juni 2017 #5 Skrevet 30. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor ser du den? Har den på "må se" listen min, men ikke fått tid enda. Er nå ferdig med Call the midwife, så kanskje jeg skal se den nå. Anonymkode: 702ca...35a Den ligger ute på Viaplay
AnonymBruker Skrevet 12. august 2017 #6 Skrevet 12. august 2017 Foreldrene mine var i Nashville forrige måned og var så heldig å se han som spiller Deacon opptre på Grand Opery. De fikk også se der de spiller inn serien. Skikkelig sjalu 😝 Har akkurat begynt på sesong 5 og Layla er ikke med lengere. Håper ikke hun kommer tilbake. Aldri likt dama Anonymkode: 2b137...a7b
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #7 Skrevet 21. august 2017 Er på sesong 2 nå og liker den veldig godt👍🏻😊 Skulle dog ønske at Scarlett gikk ut. Hun er rimelig irriterende og virker nesten litt tilbakestående. Anonymkode: c7ae0...369 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #8 Skrevet 21. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er på sesong 2 nå og liker den veldig godt👍🏻😊 Skulle dog ønske at Scarlett gikk ut. Hun er rimelig irriterende og virker nesten litt tilbakestående. Anonymkode: c7ae0...369 Hun blir ikke bedre.. Jeg syntes hun var helt OK i begynnelsen men takler henne ikke lengre. Anonymkode: 7fa18...c81
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #9 Skrevet 21. august 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun blir ikke bedre.. Jeg syntes hun var helt OK i begynnelsen men takler henne ikke lengre. Anonymkode: 7fa18...c81 Samme her. Likte henne først og hun har en nydelig sangstemme, men ufatterlig irriterende. Krysser fingrene for at hun forsvinner 😉 Liker Juliette veldig godt. Hun er knall! Anonymkode: c7ae0...369
Snuppah00 Skrevet 21. august 2017 #10 Skrevet 21. august 2017 Jeg klarte virkelig ikke Juliette i starten. Synes hun var så frekk og bitch mot alle, men hun har vokst på meg når jeg på en måte ble bedre kjent med henne og sånn. Hun og Avery Likte Scarlette godt i starten, men Gud så irriterende hun er blitt. Blir bare verre for hver sesong. Er kommet til sesong 5, og er så lei Gunnar/Scarlette dramaet. Frem og tilbake hele tiden. Liker Gunnar da. Men Maddie har blitt skikkelig drittunge. Hun var helt grusom i sesong 4. Stakkars Daphnie 1
Ella Grisella Skrevet 30. september 2017 #11 Skrevet 30. september 2017 Sett ferdig sesong 4 nå. Jeg er så hekta:D
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #12 Skrevet 30. september 2017 Jeg så litt av første episode. Jeg var ikke spesielt begeistret. Er dette en serie man enten liker eller ikke liker fra første episode eller kommer den seg? Anonymkode: 44c13...3df
Ella Grisella Skrevet 30. september 2017 #13 Skrevet 30. september 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg så litt av første episode. Jeg var ikke spesielt begeistret. Er dette en serie man enten liker eller ikke liker fra første episode eller kommer den seg? Anonymkode: 44c13...3df Det kommer seg! Må bli kjent med karakterene først:)
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #14 Skrevet 4. desember 2017 Jeg så noen episoder av denne serien da den kom for flere år siden, men hoppet av en eller annen grunn av. Hvorfor vet jeg ikke. For begynte å se den igjen forrige uke, og er langt ut i sesong 3! Maddie er en drittunge, og Scarlett er irriterende. Deacon også. Hatet Avery i begynnelsen. Men digger Juliette og Avery sammen. Rayna er en middelaldrende slut. Og alt dette samme blir fantastisk underholdning 😁 Anonymkode: 1f84a...cc6
Gjest Polybios Skrevet 4. desember 2017 #15 Skrevet 4. desember 2017 (endret) Jeg har sett en episode virket gørr kjedelig. Endret 4. desember 2017 av Polybios
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #16 Skrevet 4. desember 2017 9 minutter siden, Polybios skrev: Jeg har sett en episode virket gørr kjedelig. Det er jo som med alt annet: smak og behag 🤩 Anonymkode: 1f84a...cc6
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #17 Skrevet 4. desember 2017 Har sett ferdig alle sesongene og like greit de gir seg siden Rayna døde. Blir liksom ikke det samme og var litt mettet av serien. Visste dere at han som spilte Jeff er broren til Kate Hudson? Anonymkode: 948e4...50d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå