Gå til innhold

Hvis du kunne dra tilbake i tid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du kunne dratt tilbake i tid for en liten periode, hvilken periode av livet ditt ville du reist tilbake til og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tilbake til der jeg kom fra før jeg ble født.

Anonymous poster hash: 0cbab...4da
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Den dagen farfaren min var med meg til tannlegen - farmor og farfar passet godt på meg resten av dagen.

Hvorfor? Fordi det var en så spesiell kjærlighet fra de to den dagen og det er det aller beste minnet jeg har med min farfar, hvor han sitter å holder meg i foten mens tannen blir trukket, når vi kjører litt for fort over humpen og ler - og hvor farmor har kjøpt jordbær bare til meg. Mistet han noen mnd senere til sykehussvikt.

Endret av dillyduzit
  • Liker 2
Skrevet

Den dagen farfaren min var med meg til tannlegen - farmor og farfar passet godt på meg resten av dagen.

Hvorfor? Fordi det var en så spesiell kjærlighet fra de to den dagen og det er det aller beste minnet jeg har med min farfar, hvor han sitter å holder meg i foten mens tannen blir trukket, når vi kjører litt for fort over humpen og ler - og hvor farmor har kjøpt jordbær bare til meg. Mistet han noen mnd senere til sykehussvikt.

Det hørtes veldig fint ut. Jeg er glad du fikk de minnene med han før han gikk bort <3

• Liker 1
Skrevet

Skulle ønske å gått til bake til den dagen gubben var utro.. Jeg skulle aldri reist den dagen. Da kunne man kanskje ha avverget dette, men skulle så ønske å gitt de begge en sikkelig omgang ;)

Anonymous poster hash: 8e219...0a5

Skrevet

Hm, kanskje tilbake til dagen jeg møtte mannen min første gang?:) Gjenleve det første møtet med visshet om at jeg giftet meg med ham?

Anonymous poster hash: cf7fb...104
Skrevet

Ville reist tilbake til da jeg knullet typen til vennina mi og bare ikke gjort det.

Anonymous poster hash: 5b028...477
Skrevet

Hvis du kunne dratt tilbake i tid for en liten periode, hvilken periode av livet ditt ville du reist tilbake til og hvorfor?

Skulle gjerne vært barn igjen og kjent på en bekymringsfri hverdag.

Skrevet

Jeg ville reist tilbake til våren 2012 da kjæresten viste de første tegnene på hjertesykdom, og tvunget han til å dra til legen. Da ville han trolig fått hjelp i tide, og vært i live nå.

• Liker 3
Skrevet

Da jeg var 32 år og kommet meg ut av et destruktivt forhold, og oppdaget at jeg faktisk var verdt noe allikevel. Og så faktisk gå for han som var klar for meg da.

Anonymous poster hash: 36057...436
Gjest Haaploes
Skrevet

Jeg ville dratt tilbake til den siste gangen jeg besøkte bestefaren min på sykehus før han døde, bare for å forsikre meg om at han hørte at jeg sa "jeg er glad i deg" før jeg dro.

Den dag i dag gjør det veldig vondt å ikke være sikker på om han hørte meg eller ikke.

Skrevet

Jeg ville gått tilbake til da mitt barn var liten, for å rett å slett gi barnet et mer stabilt og bedre oppvekst, slik at h*n kunne fått bedre forutsetninger for å lykkes i livet. Var ikke lett å være alenemor med dårlig råd, leie leilighet, og litt for mange flyttinger. Måtte naturligvis visst det jeg visste nå da, for å ikke gjøre samme feilen igjen :)

Anonymous poster hash: ec959...eea
Skrevet

Ville reist tilbake til juli 2012 og ikke tatt den aborten likevel.

Anonymous poster hash: 1d023...d85

Skrevet

Måtte bli 1994, latt være å skille meg fra barna mine sin far, og halt moren min til rett lege, slik at hun ikke døde av feilbehandling. Annus horribilis.

Anonymous poster hash: c2d1e...0ea
Skrevet

Til da jeg var 14... Så jeg kunne skjerpa meg. Jeg var helt idiot.

Anonymous poster hash: 2dd76...8a4

Skrevet

Jeg ville reist tilbake til tidlig på 90-tallet, da jeg var barn og verden føltes som et bra sted. Da jeg fremdeles hadde pappaen min og det meste i livet var bra.

Jeg ville også gjerne opplevd mars 2011- juni 2011 igjen. Min mest magiske tid som voksen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...