Gå til innhold

Hvordan påvirker dette helsen min ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sykler til og fra jobb 5 dager i uken. Det er en mil hver vei.

Har 15 kg overvekt og er i grei fysisk form.

Hvordan påvirker dette helsen min ?

Anonymous poster hash: 31093...39b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det effekten av syklingen eller overvekten du lurer på? :vetikke:

Hvis det ikke er mye eksos eller trafikkfarlige situasjoner langs traseen, må det da være en ypperlig mosjonsform! På sykkelen avlaster du leddene og unngår belastningsskader, skulle jeg tro.

Skrevet

Er det effekten av syklingen eller overvekten du lurer på? :vetikke:

Hvis det ikke er mye eksos eller trafikkfarlige situasjoner langs traseen, må det da være en ypperlig mosjonsform! På sykkelen avlaster du leddene og unngår belastningsskader, skulle jeg tro.

Lurer mest på helseeffekten jeg vil oppnå. Håper det skal påvirke både overvekt og fysisk form. Hva kan jeg forvente bortsett fra sykkelrumpe ? :fnise:

Skrevet

Veldig bra å sykle, men hvordan er kostholdet ditt? Det betyr også mye i den hele og store sammenhengen.

Kjenner ei som er veldig aktiv, men overvektig, og jeg skjønner jo grunnen når jeg ser hva hun spiser...

Anonymous poster hash: adca6...63b
Skrevet

Lurer mest på helseeffekten jeg vil oppnå. Håper det skal påvirke både overvekt og fysisk form. Hva kan jeg forvente bortsett fra sykkelrumpe ? :fnise:

Hvis du vil ned i vekt, må du ha kaloriunderskudd. Hvis du vil komme i bedre fysisk form,må du øke intensiteten. Sykkelrumpe er etter hva jeg forstår (Google, nå) noe du kan få hvis du står og trår mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...