Gå til innhold

Dusjforheng til skråtak

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som har ide til hvordan jeg kan sette opp dusjforheng hvor den ene veggen har skråtak? Den må i tillegg være buet, da badekaret står i et hjørne med vegg på 1 langside, og 1 kortside som har skråtak

Endret av Hvitpanter
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke bare å kjøpe et dusjforheng og klippe det til?

Skrevet

Problemet er hvordan jeg skal feste stanga som dusjforhenget skal henge på

Skrevet

Du kan prøve gardinskinner som er festet i taket. De finnes med bøy. Coop obs bygg er forhandler for en slik type, og selger etter mål. Det er ganske lett å montere, selv jeg får det til. Jeg er ikke helt sikker på hvordan det fungerer sammen med skråtak, men hvis vinkelen ikke er alt for stor tror jeg det skal være mulig. Du må høre med forhandleren.

Du kan også bygge opp en vegg av glassbyggersten el på kortsiden. Da får du lys men slipper dusjforheng på den siden.

Anonymous poster hash: 1b1d3...86d
Skrevet

Du kan prøve gardinskinner som er festet i taket. De finnes med bøy. Coop obs bygg er forhandler for en slik type, og selger etter mål. Det er ganske lett å montere, selv jeg får det til. Jeg er ikke helt sikker på hvordan det fungerer sammen med skråtak, men hvis vinkelen ikke er alt for stor tror jeg det skal være mulig. Du må høre med forhandleren.

Du kan også bygge opp en vegg av glassbyggersten el på kortsiden. Da får du lys men slipper dusjforheng på den siden.

Anonymous poster hash: 1b1d3...86d

Takk for svar, det var lurt! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...