Gå til innhold

Hva er en genrell debatt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja hva er en generell debatt? For jeg vet ikke :vetikke:

Før var jeg ofte inne på dette underforumet, men det er helt stopp nå. Kanskje innom en gang i uka. Men det eneste jeg finner, er flyttede elementer. Gidder ikke å åpne en tråd uten å se antall svar først (popper ikke inn i tråder på mer enn to sider). Så ergo holder jeg meg unna denne siden og mister sikkert mange gullkorn :P

Anonymous poster hash: 39653...e9e
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig.

Spørsmålet ble reist og grundig debattert da denne overivrige flyttepraksisen startet, men uten at vi fikk noe godt svar fra forumsledelsen.

Så jeg har gitt opp.

• Liker 2
Skrevet

Se det, ja. Nå er denne tråden snart den eneste igjen på Generell debatt for øyeblikket.

:sprettoy:

Skrevet

Generell debatt er alt som ikke hører inn under andre underforum. Jeg har trodd at det var mange nye folk som ikke gadd å sette seg inn i systemet, men det høres mer fornuftig ut at det er moderatorene som er strengere. Jeg vet ikke helt hva jeg syns om det, men jeg er ikke helt fornøyd.

Anonymous poster hash: a9d79...65e
Skrevet

Ingenting, ser det ut som. Ser ut som 90 % av trådene flyttes.

Anonymous poster hash: cf6ca...4d9

Skrevet

Generell debatt er alt som ikke hører inn under andre underforum. Jeg har trodd at det var mange nye folk som ikke gadd å sette seg inn i systemet, men det høres mer fornuftig ut at det er moderatorene som er strengere. Jeg vet ikke helt hva jeg syns om det, men jeg er ikke helt fornøyd.

Anonymous poster hash: a9d79...65e

Nei, faktisk ikke. Generell debatt er all DEBATT som ikke hører inn under andre underforum. Dette blåser mange i, og det genererer endel flytting.

Så er det en egen kategori brukere som poster absolutt alle tråder de starter, uansett tema, på Generell debatt. Det trådene deres har felles er gjennomgående at ingen av dem hører hjemme her. Det genererer også endel flytting.

Men så begynte altså moderatorteamet for et år eller to (?) siden å flytte absolutt alt som var mulig herfra, først som et ledd i en forberedelse av å legge ned dette forumsrommet. Nedleggingen ble lagt på is etter en stund, flyttepraksisen roet seg litt, men nå de siste månedene eller så har den tatt seg opp igjen.

Skrevet (endret)

Jeg vil bare kommentere dette. Jeg ville vanligvis ikke kommentert her inne uten at det lå på ris og ros, men jeg velger å gjøre et lite unntak siden tråden er opprettet av Anonymbruker (og tråden både passer her i Generell debatt og på ris og ros).

Det er helt riktig at det tidligere var snakk om å legge ned generell debatt, men dette har man valgt å gå bort i fra. I dag blir alle tråder som hører under andre kategorier flyttet. Det er mest fordi vi ser at det øker aktiviteten i trådene, da generell debatt ikke er det mest besøkte rommet, i tillegg til at mange brukere mener det er mest oversiktlig.

Per dags dato er det jeg som er moderator på generell debatt, og det stemmer at det blir en god del flytting av tråder. Jeg kan ikke svare for hva andre har gjort før meg, men jeg både prøver og ønsker å gjøre mitt beste med å vurdere alle tråder. En god del ganger flyttes tråder, noen ganger bli de stående.

Som moderator er jeg absolutt lydhør for hva brukerne har å si rundt dette, og frem til nå har jeg fått tilbakemeldinger om at mange foretrekker flytting fordi det blir enklere å finne tilbake til tråder. Det er da mer naturlig å lete etter f.eks samlivsspørsmål under samliv osv.

Er det noe dere reagerer på eller har innspill rundt dette må dere gjerne ta kontakt med meg på ris og ros, eller på pm. :)

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Skrevet

Før var dette underforumet mitt yndligsforum, fordi det ramlet inn så enormt mye forskjellig. Og det var masse liv her. Det var en oppsamlingsplass fra alle forumer og ting som gikk på tvers av alle kategorier. Du ante aldri hva du fikk når du åpnet en tråd.

Nå har jeg valgt meg ut noen få forumer og er der inne og titter litt. Men her er jeg aldri mer. Jeg savner veldig at det var mye action og lite struktur her inne.

Anonymous poster hash: 39653...e9e
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...