AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #1 Skrevet 23. februar 2015 Tør dere jogge ute på kvelden? Jeg har som regel bare tid til å jogge på kvelden, og skulle gjerne gjort det, men.. Jeg er rett og slett litt redd. Det er mørkt og er redd for å bli overfalt. Hører jo ingenting hvis man har musikk på ørene heller. Anonymous poster hash: adf57...115
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #2 Skrevet 23. februar 2015 Selvfølgelig jogger jeg ute når det skulle passe meg. Sjangsen for å dø i trafikken er mangedobbelt av sjangsen for å bli overfalt, så jeg tenker at du egenltig bør slutte å sitte på i bil eller kjøre buss også, om det er nivået av trygghet du skal legge deg på. Anonymous poster hash: 7abea...273 4
Kragebein Skrevet 23. februar 2015 #3 Skrevet 23. februar 2015 Jeg får ikke lov av samboeren min å være ute alene når det er mørkt Foretrekker uansett å jogge når det er lyst, både fordi jeg føler meg tryggere og jeg synes det er ubehagelig å ikke omgivelsene rundt meg og hvor jeg tråkker. Det er dårlig med belysning på fortauene her i nærheten.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #4 Skrevet 23. februar 2015 Jeg jogger ikke etter at det er blitt mørkt, men så jogger jeg stort sett i skogen og, så det ville være lite hensiktsmessig. Anonymous poster hash: 9222e...621 1
veraa94 Skrevet 23. februar 2015 #5 Skrevet 23. februar 2015 Jogg der du vet det er flere folk. Jeg er mye ute på kveldene, men beveger meg aldri der jeg er helt alene.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #6 Skrevet 23. februar 2015 Jeg jogger når det er mørkt, men uten musikk på ørene så jeg ikke er et veldig lett bytte, OM det skulle være noen perverse tufser ute. Anonymous poster hash: 1cf77...2c0
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #7 Skrevet 23. februar 2015 Nei det tør jeg ikke. Er redd for å bli tvangsfingra eller bli utsatt for blottere. Anonymous poster hash: 4988b...f8c
Gjest Coolaid Skrevet 23. februar 2015 #8 Skrevet 23. februar 2015 Er mann, jogger ute. Pleier alltid å holde øye med hva som skjer i omgivelsene. Er å jogge ute på kveldstid et kvinneproblem ?
drue Skrevet 23. februar 2015 #9 Skrevet 23. februar 2015 Ja, jeg tør det, men prøver å gjøre det et sted jeg vet det er folk.
Christiania_Oslo Skrevet 23. februar 2015 #10 Skrevet 23. februar 2015 Er mann, jogger ute. Pleier alltid å holde øye med hva som skjer i omgivelsene. Er å jogge ute på kveldstid et kvinneproblem ? Det er vel mer en innebygget frykt som blir krisemaksimert. Menn sier jo gjerne at vi er hysteriske og demoniserer menn, men hva skjer om en kvinne blir da overfalt midt i en park på kvelden? Jo,da kan hun takke seg selv for å ha "bydd"seg frem mener de samme mennen.. 9
Blod Skrevet 23. februar 2015 #11 Skrevet 23. februar 2015 Tør ikke om dagen, jeg. Foretrekker å gjøre det midt på natten 4
Gjest Coolaid Skrevet 23. februar 2015 #12 Skrevet 23. februar 2015 Det er vel mer en innebygget frykt som blir krisemaksimert. Menn sier jo gjerne at vi er hysteriske og demoniserer menn, men hva skjer om en kvinne blir da overfalt midt i en park på kvelden? Jo,da kan hun takke seg selv for å ha "bydd"seg frem mener de samme mennen.. Jeg vet ikke hvor du tar sånne ytringer fra, men slike kommentarer hører jeg aldri. Det kommer vel fra sånne mennesker som deg ?
Christiania_Oslo Skrevet 23. februar 2015 #13 Skrevet 23. februar 2015 Jeg vet ikke hvor du tar sånne ytringer fra, men slike kommentarer hører jeg aldri. Det kommer vel fra sånne mennesker som deg ? Det er jo bare å lete litt så finner du det fort. 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #14 Skrevet 23. februar 2015 Er mann, jogger ute. Pleier alltid å holde øye med hva som skjer i omgivelsene. Er å jogge ute på kveldstid et kvinneproblem ? Men så risikerer ikke du å bli tvangsfingra heller da.. Anonymous poster hash: 4988b...f8c 3
Gjest Coolaid Skrevet 23. februar 2015 #15 Skrevet 23. februar 2015 Men så risikerer ikke du å bli tvangsfingra heller da.. Anonymous poster hash: 4988b...f8c Menn blir også voldtatt. Det blir bare ikke snakket om fordi mange menn opplever en så stor skam. Et eksempel er en voldtekt av en mann ved Akerselven i Oslo.
Pringle Skrevet 23. februar 2015 #17 Skrevet 23. februar 2015 Jeg "tør" ikke jogge ute fordi jeg blir så fort anpusten... Tør heller ikke bevege meg ute når det er glatt, jeg er kjemperedd for å dette. At det er mørkt, gjør meg derimot ingenting, hvis det bare er bart. Hvis man kan løpe, kan man ikke løpe fra overfallsmenn? Hvis man er redd for å ikke høre overfallsmenn, hvorfor har man da musikk på ørene?
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #18 Skrevet 23. februar 2015 Menn blir også voldtatt. Det blir bare ikke snakket om fordi mange menn opplever en så stor skam. Et eksempel er en voldtekt av en mann ved Akerselven i Oslo. Men de fleste som blir tvangsfingra er jenter. Anonymous poster hash: 4988b...f8c 1
Gjest Coolaid Skrevet 23. februar 2015 #19 Skrevet 23. februar 2015 Men de fleste som blir tvangsfingra er jenter. Anonymous poster hash: 4988b...f8c Så ? Overgrep er overgrep og voldtekt er voldtekt.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #20 Skrevet 23. februar 2015 Menn blir også voldtatt. Det blir bare ikke snakket om fordi mange menn opplever en så stor skam. Et eksempel er en voldtekt av en mann ved Akerselven i Oslo. Huff! Så jævlig!Anonymous poster hash: eefb7...6e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå