Gjest Wei Wei Skrevet 23. februar 2015 #1 Skrevet 23. februar 2015 (endret) Jeg har behov for 150 000 kr. Selv har jeg vært flink og betalte mye ekstra på boliglånet mitt, så nå eier jeg 60% av boligverdi. Tror dere det er mulig å øke boliglånet og få penger fra banken på mitt konto? Er det også mulig å få dette hos min daglig bank ( har lånet i en annen)? Gjør bankene dette bare hvis det er snakk om oppussing/utbygging/bilkjøp? Ser fram til å høre om erfaringer. Endret 23. februar 2015 av Wei Wei
Grønt blad Skrevet 23. februar 2015 #2 Skrevet 23. februar 2015 Kontakt banken og spørre om mulighetene foran rammelån. Så lenge du har fast inntekt, bør det gå greit.
nojac Skrevet 23. februar 2015 #3 Skrevet 23. februar 2015 Husk alltid å bygge opp en god reserve på en høyrentekonto for å fange opp uventede regninger, bytte av bil, oppussing, ferier osv i stedet for å betale for fort ned på boliglånet! Du vil neppe ha noe problem med å utvide boliglånet når du bare har et lån på 40 % av boligverdien, forutsatt at du har tilstrekkelig inntekt.. Det vil normalt være mye gunstigere å refinansiere hele boliglånet i eksisterende eller en annen bank i stedet for å ta opp et nytt lån 1
Gjest Wei Wei Skrevet 23. februar 2015 #4 Skrevet 23. februar 2015 (endret) ... Endret 23. februar 2015 av Wei Wei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå