AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #1 Skrevet 23. februar 2015 Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre eller hvordan finne smarte løsninger.. Badet er kjempelite så må iallefall finne lure løsninger der. Har egen alkove til seng med forheng foran. Noen tips? Forresten jeg kunne vist dere hvordan det så ut, men hvilken app kan jeg tegne slik i? Trenger desperat hjelp føler at jeg bor i et flyttekaos.. Skal snart på IKEA, så gjerne tips derfra!Anonymous poster hash: 0163b...48e
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #2 Skrevet 23. februar 2015 Bruk RoomScetcher....gratis program som er veldig greit. Du finner forøverig noen tips til smart innreding her: http://www.bonbon.co.uk Anonymous poster hash: 63909...d60 1
Kraula Skrevet 26. februar 2015 #3 Skrevet 26. februar 2015 Når jeg skulle innrede klipte jeg ut møblene i forholdsmessig riktig størrelse og lagde et stort ark hvor jeg planla leiligheten. Skal dog nevnes at jeg da allerede hadde en del møbler. Når det gjelder HVA du skal ha i leiligheten din, er den jo ikke kjempestor, men det er planløsningen som teller mest. Om planløsningen er kjempegod på 20 kvadratmeter vil den virke større enn en leilighet på 35kvm med dårlig planløsning. Jeg har i min leilighet brukt å lagre ting jeg ikke bruker så ofte under sengen. Innerst er det ting jeg så og si aldri bruker (foten til TVen min som er hengt på veggen), mens nærmest er ting som en tøykasse med sengetøy. Husk at man også kan ha ting under f.eks sofaen. Tenk også i høyden. Om du er handy kan du jo google "small living DIY", mange snedige løsninger ute å gå. Jeg har hyller nesten helt i takhøyde, og der har jeg f.eks sko som er fine, men ikke brukes så ofte. Hatte-bokser med forskjellige ting. Bøker og lignende. I en liten leilighet kan ting bli litt overveldende av og til, om man har mye møbler. Derfor er det greit å kunne gjemme vekk en del ting. Jeg har f.eks en helt nøytral garderobeløsning (ikke dører, men en gardin) som gjør at den "blander seg" inn med veggen. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå