AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #1 Skrevet 23. februar 2015 Jeg skal ta flytoget fra gardermoen til oslo, og fra oslo til gardermoen. Hvor går flytoget fra, på gardermoen - og i oslo? Hvor mye koster det? Hvor lang tid tar det? Finnes det et tidspunkt da flytoget ikke lengre går, f.eks. midt på natten? Prøvde å se på siden deres, men syntes det var litt vel komplisert, og stod ikke hvor man går på toget på Gardermoen.. Anonymous poster hash: e5933...9c9
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #2 Skrevet 23. februar 2015 flytoget.no Anonymous poster hash: 724f7...16e
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #3 Skrevet 23. februar 2015 Ser du ikke forstår nettsiden. Den er faktisk ikke så vrien. Tror toget går fra perong 14-ish på Oslo S. http://www.flytoget.no/Reiseinfo/Priser http://www.flytoget.no/Reiseinfo/Rutetider Anonymous poster hash: 724f7...16e
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #4 Skrevet 23. februar 2015 Jeg skal ta flytoget fra gardermoen til oslo, og fra oslo til gardermoen. Hvor går flytoget fra, på gardermoen - og i oslo? Oslo sentralbanestasjon, det ligger nede, ved Espresso House. Hvor mye koster det? Det spørs, sjekk prisene på nettet, som AB over lenket til. Hvor lang tid tar det? ca 20 min. Finnes det et tidspunkt da flytoget ikke lengre går, f.eks. midt på natten? Det kan jeg desverre ikke svare deg 100% på, men jeg tror ikke det går like hyppig på natta. Anonymous poster hash: 83c5d...18d
Kontormus Skrevet 23. februar 2015 #5 Skrevet 23. februar 2015 Flytoget går fra Oslo S og Nationalteateret. Det stopper på lufthavnen, og det går rulletrapper opp til avgangshallen. Ikke mulig å ta feil. Det går med avgang hvert 20 minutt på dagtid, eller en kan bruke tidtabellen på kvelden.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #7 Skrevet 23. februar 2015 Merk at NSB er mye billigere og ca like raske om du unngår de som stopper på alle stasjoner. Anonymous poster hash: 19a23...3e2 2
Gjest Skrevet 24. februar 2015 #8 Skrevet 24. februar 2015 Går hvert 10. minutt på dagtid, hvordan det er på natta vet jeg ikke. Koster 180,- for voksen. Bare å følge skilting på Oslo S og Gardermoen,ettersom det går så ofte er det ingen grunn til å stresse.
I all verden Skrevet 24. februar 2015 #9 Skrevet 24. februar 2015 På Gardermoen må du gå gjennom billettportene for Flytoget. Det er godt skiltet og vanskelig å gå feil. Derfra er det rulletrapp/heis ned til spor 2 og 3 som er der Flytoget går fra. På Oslo S går Flytoget fra spor 14 og 15. Det er godt skiltet. Flytoget går hvert 10. minutt mellom Gardermoen og Oslo S. Annenhvert tog er direkte og bruker 19 minutter, og annenhvert tog bruker 22 minutter siden det stopper på Lillestrøm underveis. Det ene står det "Oslo S" på når du er på Gardermoen og det andre står det "Drammen" på. Det spiller ingen rolle hvilket av togene du velger når du skal til Oslo S. Siste flytog fra Oslo S går kl 0.00, og første om morgenen går kl 4.40. Siste flytog fra Gardermoen går kl 0.50 og første om morgenen kl 5.30. Det koster 180 kr per tur for voksne og 90 kr for student/honnør/vernepliktig og ungdom under 21 år. Barn reiser gratis i følge med en voksen. Kjøp billetter på billettautomaten - da slipper du servicegebyr. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå