AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #1 Skrevet 23. februar 2015 Til nå har NAV betalt, men skal nå gå over til privat avtale. hvordan går frem? Anonymous poster hash: 81a6f...4d3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #2 Skrevet 23. februar 2015 Dere avtaler en sum og skriver det i samværskontrakten.Anonymous poster hash: 29b1b...724
MariaHP Skrevet 23. februar 2015 #3 Skrevet 23. februar 2015 https://www.nav.no/no/Person/Familie/Barnebidrag/Privat+avtale+-+enklere+enn+du+tror.1073751158.cms På høyreside finner du et skjema
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #4 Skrevet 23. februar 2015 Da håper jeg dere har et godt forhold ! Hos oss var det NAV helt til han satte seg helt på bakbeina "NAV skal ikke rote i mine penger", sa han, og krevde privat avtale. For to barn , der ene er hos sin far en helg i måneden, andre tilsammen 8 dager, betaler han 3800 !! Det er ikke mye !! Og den eneste reguleringen som skjer er indeksreguleringen om sommeren, og til og med de kronene må jeg mase lenge om. Så som sagt, ikke gjør det hvis du ikke er helt trygg på at det vil fungere frem til barna er 18 år. Anonymous poster hash: fefd8...d3f 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #5 Skrevet 23. februar 2015 https://www.nav.no/no/Person/Familie/Barnebidrag/Privat+avtale+-+enklere+enn+du+tror.1073751158.cms På høyreside finner du et skjema Ahh, tusen takk da forsto jeg mye mer Anonymous poster hash: 81a6f...4d3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #6 Skrevet 23. februar 2015 Syns privat avtale høres flott ut jeg. Selv er jeg samboer med en som betaler over 2000 kr for mye i barnebidrag i forhold til samvær og livssituasjon. Det er bare for mor å nekte å skrive under på hvor mye samvær de har. Disse 2000 kr kunne gått til mye gøy når barnet hans er her hos oss. Synd at det ikke er mer likestilt når det kommer til bidrag og slike ting. Mange damer sitter å gnir seg i hendene mens pengene ruller inn. Blir kvalm rett og slett!! Anonymous poster hash: d6b50...815 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #7 Skrevet 23. februar 2015 Syns privat avtale høres flott ut jeg. Selv er jeg samboer med en som betaler over 2000 kr for mye i barnebidrag i forhold til samvær og livssituasjon. Det er bare for mor å nekte å skrive under på hvor mye samvær de har. Disse 2000 kr kunne gått til mye gøy når barnet hans er her hos oss. Synd at det ikke er mer likestilt når det kommer til bidrag og slike ting. Mange damer sitter å gnir seg i hendene mens pengene ruller inn. Blir kvalm rett og slett!! Anonymous poster hash: d6b50...815 Mens noen menn NEKTER å forsørge ungene sine, som de i tillegg ikke GIDDER å se eller ta ansvar for. De finnes alle. La oss ikke ta av.Anonymous poster hash: cef12...924 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #8 Skrevet 23. februar 2015 Da håper jeg dere har et godt forhold ! Hos oss var det NAV helt til han satte seg helt på bakbeina "NAV skal ikke rote i mine penger", sa han, og krevde privat avtale. For to barn , der ene er hos sin far en helg i måneden, andre tilsammen 8 dager, betaler han 3800 !! Det er ikke mye !! Og den eneste reguleringen som skjer er indeksreguleringen om sommeren, og til og med de kronene må jeg mase lenge om. Så som sagt, ikke gjør det hvis du ikke er helt trygg på at det vil fungere frem til barna er 18 år. Anonymous poster hash: fefd8...d3f Jo 3800 kr er mye, selv om det er for to barn. Anonymous poster hash: 5caae...894 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #9 Skrevet 23. februar 2015 Mens noen menn NEKTER å forsørge ungene sine, som de i tillegg ikke GIDDER å se eller ta ansvar for. De finnes alle. La oss ikke ta av.Anonymous poster hash: cef12...924 Helt enig med deg, Det finnes så klart idiotiske mannfolk der ute også. Jeg bare snakker for min mann som tar ansvar og vil ha mest mulig samvær med sin sønn, han har nesten 50 % men betaler dyre dommer for det. Derfor mener jeg en privat avtale høres flott ut. Pga det jeg har erfart. Ferdig diskutert Anonymous poster hash: d6b50...815
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #10 Skrevet 23. februar 2015 3800 er mye, men enkelte vil vel grabbe til seg det de kan.Anonymous poster hash: 29b1b...724 1
Fraggzy Skrevet 23. februar 2015 #11 Skrevet 23. februar 2015 Mens noen menn NEKTER å forsørge ungene sine, som de i tillegg ikke GIDDER å se eller ta ansvar for. De finnes alle. La oss ikke ta av.Anonymous poster hash: cef12...924 Bare at mannen her er maktesløs til å rette opp i det, mens alt kvinnen trenger å gjøre er å gå til NAV så tvangstrekker de det fra lønnen hans om nødvendig 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #12 Skrevet 23. februar 2015 Da håper jeg dere har et godt forhold ! Hos oss var det NAV helt til han satte seg helt på bakbeina "NAV skal ikke rote i mine penger", sa han, og krevde privat avtale. For to barn , der ene er hos sin far en helg i måneden, andre tilsammen 8 dager, betaler han 3800 !! Det er ikke mye !! Og den eneste reguleringen som skjer er indeksreguleringen om sommeren, og til og med de kronene må jeg mase lenge om. Så som sagt, ikke gjør det hvis du ikke er helt trygg på at det vil fungere frem til barna er 18 år. Anonymous poster hash: fefd8...d3f Har du prøvd denne? https://tjenester.nav.no/bidragsveileder/innledning?0 Er du sikker på at du får for lite? Anonymous poster hash: d6b50...815
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå