AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #1 Skrevet 23. februar 2015 Jeg skal til Oslo, og må bestille hotell på forhånd, men aner ikke hvor jeg skal bestille hotell, og få sett ordentlige bilder av de ulike områdene og slikt? Har hørt det er dyrere hvis man bestiller gjennom hotels.com, f.eks., fordi de skal ha deres "andel" av kaka også.. Hvor bestiller man hotell? Finnes det noen billige, gode, sentrale hotell å anbefale? Finnes det en oversiktlig side med ulike hotell? Anonymous poster hash: ade56...1cc
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #2 Skrevet 23. februar 2015 Du kan gå inn på Booking.com og se på hoteller der, for så å bestille direkte på hotellets egen nettside. Både Thon og Choice har mange hoteller i Oslo, og har i perioder gode tilbud. Anonymous poster hash: 6b955...a03
*Emma* Skrevet 23. februar 2015 #3 Skrevet 23. februar 2015 Jeg brukte hotels.com begge de siste gangene jeg har vært i Oslo. Sjekket også pris på hotellet direkte, men hotels.com var billigst. Pleier også å sjekke de hotellene jeg sjekker på trip Advisor så jeg ser om de har fått bra kritikker
Chiquita Skrevet 23. februar 2015 #4 Skrevet 23. februar 2015 Coop hotellkupp, dersom du er medlem av coop
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #5 Skrevet 23. februar 2015 Sjelden bedre priser om man bestiller direkte vs hotels.com eller booking.com, men det er lett å sjekke. Uansett ser man jo prisklassene på slike samlesider. Anonymous poster hash: 8cfa8...ec3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå