Synapomorphy Skrevet 23. februar 2015 #1 Skrevet 23. februar 2015 Ja, dine blinkskudd fra vors, nach, osv. Lol.
Gjest FruKG Skrevet 24. februar 2015 #5 Skrevet 24. februar 2015 Jeg kan legge ut noen, men de er ikke så bra kvalitet på. 3
Synapomorphy Skrevet 24. februar 2015 Forfatter #6 Skrevet 24. februar 2015 Jeg kan legge ut noen, men de er ikke så bra kvalitet på. fkfest1.jpgfkfest2.jpgfkfest3.jpgfkfest4.jpg fkfest5.jpg Ser ut som du koste deg. Flotte bilder av deg. :D
rockybalboa Skrevet 24. februar 2015 #7 Skrevet 24. februar 2015 Bilder av en deilig dame det der FruKG.
Gjest FruKG Skrevet 24. februar 2015 #8 Skrevet 24. februar 2015 Ser ut som du koste deg. Flotte bilder av deg. :D Bilder av en deilig dame det der FruKG. Takk Jeg koser meg alltid når jeg er ute 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #9 Skrevet 24. februar 2015 Jeg kan legge ut noen, men de er ikke så bra kvalitet på. Jeg må bare spørre - får du noe negativ oppmerksomhet av kvinner når du er ute på byen og lignende? Altså type blikk og eventuelt kommentarer? (Jeg synes nemlig det er så mange kjerringer på 30+ som glor stygt på en om en har en bra kropp og man liker å vise det frem...og hvis man er over 40 så skal man visstnok klippe håret kort og ikle seg noe kjedelige greier. ) Men du, du er bare flott du. Jeg synes det er fint at det er sånne som deg her inne. Aldri slett deg er du snill, KG blir kjedeligere og KG trenger at det vises kvinner over 35 år som har flotte kropper. Anonymous poster hash: b5098...fab 2
Gjest FruKG Skrevet 24. februar 2015 #10 Skrevet 24. februar 2015 Jeg må bare spørre - får du noe negativ oppmerksomhet av kvinner når du er ute på byen og lignende? Altså type blikk og eventuelt kommentarer? (Jeg synes nemlig det er så mange kjerringer på 30+ som glor stygt på en om en har en bra kropp og man liker å vise det frem...og hvis man er over 40 så skal man visstnok klippe håret kort og ikle seg noe kjedelige greier. ) Men du, du er bare flott du. Jeg synes det er fint at det er sånne som deg her inne. Aldri slett deg er du snill, KG blir kjedeligere og KG trenger at det vises kvinner over 35 år som har flotte kropper. Anonymous poster hash: b5098...fab Tusen takk for alle komplimentene Ja jeg får endel blikk og kommentarer. Akkurat som her så er det ikke alle som liker meg eller hvordan jeg går kledd.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #11 Skrevet 24. februar 2015 Deilig kropp. Vanvittig bra mage Anonymous poster hash: 1a052...376
Gjest FruKG Skrevet 24. februar 2015 #12 Skrevet 24. februar 2015 Deilig kropp. Vanvittig bra mage Anonymous poster hash: 1a052...376 Tusen takk
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #13 Skrevet 24. februar 2015 Nå trykker jeg konsekvent på alle innlegg både med og uten bilder, av FruKG, fordi jeg faktisk begynner å bli rimelig lei av at etter hvert eneste bilde hun poster så kommer det enten et innlegg som latterliggjør henne eller en eller annen sykelig sjalu kjerring (beklager, men det er dere) som spyr ut edder og galle. Jeg er ikke en mann for de som skulle tro det. Når det er sagt, utrolig mange jenter og kvinner om sommeren som går med klær som er til tider verre enn det jeg har sett bruker ^ går med, men ikke en kjeft kommenterer det. Anonymous poster hash: ae3e9...1c8 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #14 Skrevet 24. februar 2015 FruKG- drit i de idiotene som kommer med sånne kommentarer. De skal bare tråkke deg ned. Troll som de er. Jeg synes du har en flott bakende jeg! Anonymous poster hash: ae3e9...1c8
Gjest FruKG Skrevet 24. februar 2015 #15 Skrevet 24. februar 2015 FruKG- drit i de idiotene som kommer med sånne kommentarer. De skal bare tråkke deg ned. Troll som de er. Jeg synes du har en flott bakende jeg! Anonymous poster hash: ae3e9...1c8 Takk Jeg har adri fått noen klager på den før
Gjest Tekola Skrevet 24. februar 2015 #16 Skrevet 24. februar 2015 Ryddet for personangrep, brukerdebatt og seksualisert innhold. Svar til disse har også blitt fjernet. Ber om at reaksjoner til og spørsmål rundt modereringen tas på PM til meg eller på Ris og ros-forumet. Tekola, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå