Gå til innhold

Air Optix Aqua døgnlinser, har du prøvd dem?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Bestilte meg disse på lensit.no, fikk de idag. Første jeg merket var at jeg kjente kanten på linsene så godt! Sjekket om de var rett vei før jeg satte de i altså..

Men tenkte kanskje det var fordi at jeg har brukt briller i en liten uke og ikke "vant" med linser lengre (brukt linser i flere år forresten, gikk bare tom).

Etterhvert kjente jeg ikke kanten lengre, men klør litt av og til isteden under øyelokkene. Blir gal!

Jeg kan ikke gå tilbake til briller, jeg blir gal av de :fnise:

Noen som har prøvd disse?

Merker kanskje at de er tykkere enn de jeg har brukt før, men er ikke det rart siden det også var døgnlinser?

Anonymous poster hash: d5912...1d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan ha lagt dem på feil vei selv om du sjekket (det har jeg gjort flere ganger selv...), men tykkere linser tar som oftest et par uker å venne seg til.

Se det an en ukes tid, men bedrer deg seg ikke og det fortsetter det å klø, bør du bytte til et annet merke, da det kan hende du reagerer litt på den spesifikke linsevæsken de bruker i Air Optix Aqua.

Jeg er for øvrig veldig fornøyd med Dailies Aqua Comfort, og kan anbefale dem, om du ender med å måtte bytte merke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker dem! Det tok vel et par uker før jeg ble helt vant med dem. Det klødde litt og "kjente" disse linsene bedre enn de vanlige Air Optix. Nå er det bare himmelske

Anonymous poster hash: dc717...bfb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Linsene er litt mindre i diameter enn andre døgnlinser. Vær også klar over at disse kun er godkjent for døgnbruk en uke omgangen, før de må tas ut og renses.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar dere! Og takk for info, jeg skal huske å ta de ut en natt til rensing en gang i uka :)

Tok de av for inatt, da jeg ikke var sikker på dette, men etter å ha lest her at det kan ta en stund å venne seg til skal jeg gi det en sjangse.

Håper jeg også opplever de som himmelske etterhvert! :fnise:

Anonymous poster hash: d5912...1d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...