Gå til innhold

Hvorfor er utledninger så kjekke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes da mange bleke gutter fra Kosovo her i Norge. Kjenner til en, han er så usmakelig og innbilsk at det ligner ikke grisen!

Anonymous poster hash: a14e3...1f5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker da folk på Tyrkia, Kosovo, Albania og de landa rundt der! Det er så mange kjekke gutter der. Nesten ingen kjekke norske gutter

Selv er jeg en blek, blond norsk gutt som skulle gitt mye for utseende til en av disse gutta! Kunne jo fått hvilken dame jeg ville da.

Anonymous poster hash: 8890d...ae4

Eh, nei de er IKKE kjekke. De er farlige, har du ikke sett Taken?!

Anonymous poster hash: bda61...719

• Liker 4
Gjest Gurgemeie
Skrevet

Da jeg var i Spania i fjor våres, surfet jeg gjennom tinder og det var overraskende mange kjekke mannfolk der. Men de var så utrente og hengslete. Ikke at det gjør noe, men jeg foretrekker en mann som har litt mer kjøtt på beina.

Kjæresten min er norsk, og mine tidligere sexpartnere har vært norske. I mine øyne, syns jeg de er mye mer "barske" enn utenlandske gutter. Utenlandske gutter er ofte veldig pene, og det er en forskjell på en pen mann og en "barsk" mann :fnise:

Forøvrig vet jeg at det finnes kjekke, barske og pene utenlandske menn. Det er bare det at... de har en sånn fellesgreie med å være høylytte og ganske sleezy (ut i fra erfaringer og historier jeg har lest).

Skrevet

Da jeg var i Spania i fjor våres, surfet jeg gjennom tinder og det var overraskende mange kjekke mannfolk der. Men de var så utrente og hengslete. Ikke at det gjør noe, men jeg foretrekker en mann som har litt mer kjøtt på beina.

Kjæresten min er norsk, og mine tidligere sexpartnere har vært norske. I mine øyne, syns jeg de er mye mer "barske" enn utenlandske gutter. Utenlandske gutter er ofte veldig pene, og det er en forskjell på en pen mann og en "barsk" mann :fnise:

Forøvrig vet jeg at det finnes kjekke, barske og pene utenlandske menn. Det er bare det at... de har en sånn fellesgreie med å være høylytte og ganske sleezy (ut i fra erfaringer og historier jeg har lest).

Fins det kjekke spanjoler? Det har jeg aldri sett, og jeg er i Spania ganske ofte. Jeg foretrekker mexicanere, amerikanere og canadiere jeg da. Det er min preferanse :)

Gjest Gurgemeie
Skrevet

Fins det kjekke spanjoler? Det har jeg aldri sett, og jeg er i Spania ganske ofte. Jeg foretrekker mexicanere, amerikanere og canadiere jeg da. Det er min preferanse :)

Ja, jeg er ofte i Spania jeg også. Men jeg hadde ikke tinder før i fjor, og da jeg var i Spania fant jeg mange kjekke i nærområdet!

Finnes mange kjekke amerikanere, men det blir nesten det samme som Norge bare at det er mange flere menn der enn her :P

Skrevet

Liker mørke menn, men da mener jeg menn med mørkt hår og lyse øyne. Såkalte mørke menn fra Tyrkia, Albania og Kosovo faller jeg ikke for. Jeg vil ha en mann med vestlige verdier, ikke menn som leker manne-menn 24 timer i døgnet, høres lite sexy ut.

Anonymous poster hash: f03dd...eff

Skrevet

Liker mørke menn, men da mener jeg menn med mørkt hår og lyse øyne. Såkalte mørke menn fra Tyrkia, Albania og Kosovo faller jeg ikke for. Jeg vil ha en mann med vestlige verdier, ikke menn som leker manne-menn 24 timer i døgnet, høres lite sexy ut.

Word! Jeg vil heller ikke ha en mann som jobber med menneskehandel som mange av de folka der gjør. Også liker jeg ikke å bli slått.

• Liker 3
Skrevet

Utenlandske jenter er det flotteste som finnes. Drømmer om å date en en gang i fremtiden :danse:

Utenlandske som i? Svenske, engelske, etiopiske? Eller hva som helst?

Skrevet

Er litt enig. Jeg finner ofte utelandskemenn/gutter mer attraktive enn den gjennomsnittlige nordmann. Liker litt tan, at mannen er velkledd og en fin kropp. Men synes ikke albanere er de kjekkeste.........når det er sagt.

Anonymous poster hash: b45ba...a43
Skrevet

OK..ikke de fineste ørene:) Men fin kropp og alt det der..

Skrevet

nå var det ikke snakk om verdier i denne tråden?

Skrevet

OK..ikke de fineste ørene:) Men fin kropp og alt det der..

Serr?! De folka der er jo omskjært..det er bare SÅ kvalmt.

Skrevet

Tiltrekkes av albanere, men det er kanskje fordi jeg er albaner selv. Men når det er sagt så vil jeg jo helst finne en albaner som er født i norge, som da har både norske verdier, men også noen albanske. Tror ikke jeg kunne blitt sammen med en som bor der nede.

Og jeg synes absolutt ikke at alle albanere er kjekke, noen er veldig pene, mens andre ikke er blitt utdelt så heldig utseende.. Men det kan man jo si om folk fra alle nasjoner. Finnes mange kjekke norske gutter også!

Anonymous poster hash: 2704c...e0e
Skrevet

Tiltrekkes av albanere, men det er kanskje fordi jeg er albaner selv. Men når det er sagt så vil jeg jo helst finne en albaner som er født i norge, som da har både norske verdier, men også noen albanske. Tror ikke jeg kunne blitt sammen med en som bor der nede.

Og jeg synes absolutt ikke at alle albanere er kjekke, noen er veldig pene, mens andre ikke er blitt utdelt så heldig utseende.. Men det kan man jo si om folk fra alle nasjoner. Finnes mange kjekke norske gutter også!

Anonymous poster hash: 2704c...e0e

Nå kjenner ikke jeg til kulturen til albanere SÅ godt, men er det ikke sånn at albanske damer helst skal gifte seg før de er 25 og med en albaner? Var hvertfall det en venninne sa :) Mens albanske menn har mer frihet til å velge selv.

Skrevet

TS her!

Ser det er litt uenigheter. Men hva syns dere om Miguel fra paradise hotel? Om jeg som gutt skal få si det, så synes jeg han er drit deilig!

Skrevet

Serr?! De folka der er jo omskjært..det er bare SÅ kvalmt.

Jeg foretrekker faktisk menn som er det. Er faktisk ganske mange nordmenn som er det også:) Men nå var det ikke snakk om seksuelle preferanser her, men at jeg finner dem attraktive.

Skrevet

TS her!

Ser det er litt uenigheter. Men hva syns dere om Miguel fra paradise hotel? Om jeg som gutt skal få si det, så synes jeg han er drit deilig!

Nei, han synes jeg ikke er noe kjekk.

Skrevet (endret)

Jeg har virkelig ikke sansen for utlendinger fra de plassene du nevner. Jeg foretrekker Skandinaviske menn fremfor noe annet :P Hvordan kunne jeg glemme Russere :klaske:

Endret av Nosoul
Skrevet

TS her!

Han er dritkjekk! Jeg ELSKER mexicanere, de er så kjekke atte hjælp :) Hvor kan jeg finne meg en?????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...