Gå til innhold

Hvorfor er utledninger så kjekke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker da folk på Tyrkia, Kosovo, Albania og de landa rundt der! Det er så mange kjekke gutter der. Nesten ingen kjekke norske gutter

Selv er jeg en blek, blond norsk gutt som skulle gitt mye for utseende til en av disse gutta! Kunne jo fått hvilken dame jeg ville da.

Anonymous poster hash: 8890d...ae4

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest incognita
Skrevet

Tenker da folk på Tyrkia, Kosovo, Albania og de landa rundt der! Det er så mange kjekke gutter der. Nesten ingen kjekke norske gutter

Selv er jeg en blek, blond norsk gutt som skulle gitt mye for utseende til en av disse gutta! Kunne jo fått hvilken dame jeg ville da.

Du hadde ikke fått meg iallefall. :blomst:

• Liker 13
Skrevet

Jeg synes overhodet ikke de er kjekke. Dessuten ønsker jeg en kjæreste med noenlunde like verdier som mine egne, og det tror jeg ikke at jeg finner i en mann fra nevnte land

Anonymous poster hash: 6f95b...112
  • Liker 4
Skrevet

De er ikke kjekkere, bare mer eksotiske for deg som er vant med bleke, blonde og blåøyde.

• Liker 3
Skrevet

Må være feite dundrer som du lurer til deg norsk statsborgerskap på da, ha ha.

Anonymous poster hash: 855a0...b99

Gjest Bruce Wayne
Skrevet

Utenlandske jenter er det flotteste som finnes. Drømmer om å date en en gang i fremtiden :danse:

• Liker 5
Gjest gjestvest
Skrevet (endret)
Den 23.2.2015 at 17.32, Bruce Wayne skrev:

Utenlandske jenter er det flotteste som finnes. Drømmer om å date en en gang i fremtiden :danse:

.

Endret av gjestvest
Skrevet

Jeg "tenner" mest på norske gutter, faktisk. Jeg har ingenting i mot gutter fra disse områdene du nevner, men jeg har alltid vært mest tiltrukket av lyse gutter. Smaken er forskjellig! Om du føler deg for lyst og har komplekser for det kan du jo ta sol eller bruke selvbruner. I tillegg er de fleste av oss på jakt etter mer enn et pent utseende. :)

Skrevet

Du hadde ikke fått meg iallefall. :blomst:

Så du eksluderer folk på bakgrunn av hvor de er fra?

• Liker 2
Gjest Belle âme
Skrevet

Vil gjerne ha ein bleik norsk gutt. Norske gutter er kjempepene!

Gjest incognita
Skrevet

Så du eksluderer folk på bakgrunn av hvor de er fra?

Jepp!

• Liker 3
Gjest incognita
Skrevet (endret)

Dobbel.

Endret av incognita
Skrevet

Jepp!

Sånn er det med den saken ;)

Gjest incognita
Skrevet

Sånn er det med den saken ;)

Kan jeg love deg!

Skrevet

De er ikke kjekke. Norske menn er kjekke. Hvis vi ser bortifra de med feminin stil, da.

Hilsen norsk jente

Anonymous poster hash: 31f9b...635

Skrevet

Finnes mange digge utlendinger, det har du rett i. Men det finnes minst like mange heite skandinavere også. Don't sell yourself short ;)

• Liker 2
Skrevet

Kan jeg love deg!

Hvis noen hadde ekskludert deg fra noe på bakgrunn av hvor du kommer fra, det hadde vært helt greit? Ingen sure miner?

Anonymous poster hash: 1332a...e1b

Gjest incognita
Skrevet

Hvis noen hadde ekskludert deg fra noe på bakgrunn av hvor du kommer fra, det hadde vært helt greit? Ingen sure miner?

Anonymous poster hash: 1332a...e1b

Det kalles "preferanser", og det skal selvsagt alle få lov å ha ja.

• Liker 4
Skrevet

Jeg liker norske menn. De er helt klart de kjekkeste og flotteste mannfolka der ute. Sunne og spreke. Men de kunne godt lært litt sjekketriks av de litt mer varmblodige mannfolka ;) Bare ikke bli så ekstreme men heller få noen få gode tips. For norske menn er håpløse på sjekking.

Anonymous poster hash: d917e...39e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...