Gjest gjest1 Skrevet 12. august 2004 #1 Del Skrevet 12. august 2004 MÅ jeg fjerne gammel lakk før jeg kan sette igang? Er ikke det en grusomt forferdelig grisete og kjedelig jobb? Jeg vil beise/male bord- og stolbein lyse, og bordplaten og stolsetene vil jeg ha i kirsebær. Hva gjør jeg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #2 Del Skrevet 13. august 2004 Kan du ikke male med mattmaling først? eventuelt dra over med sandpapir først? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. august 2004 #3 Del Skrevet 13. august 2004 Bordbena ville jeg pusset lett med sandpapir, før maling. Evt et strøk heftgrunning før malingen. Dersom du skal beise bordplaten ville jeg forsøk å få vekk lakken - kjapp jobb på en bordflate hvis du har en slipemaskin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #4 Del Skrevet 13. august 2004 Tusen takk - høres ikke så altfor klønete ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå