AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #1 Skrevet 23. februar 2015 For et par uker siden traff jeg en fantastisk mann. Vi har allerede hatt ''praten'' og han kaller meg for kjæresten sin. De siste to ukene har han ikke vært like ivrig for å treffe meg (hvis jeg må avlyse pga. jobb har han bare sagt; ja da tar vi det en annen gang da), men av og til har jeg fått meldinger hvor han sier hvor mye han savner meg osv. Så de siste to ukene har jeg følt at noe er annerledes...han er ikke like giret på å være med meg eller på å ta kontakt med meg. Dette kan være av naturlige årsaker, at det er sånn han er i et forhold, men nå har han reist til familien sin i utlandet pga. en liten krisesituasjon. Første dagen sendte han meg en melding for å forklare hva som skjedde og spurte hvordan jeg var osv. Dagen etter får jeg en kort melding med svar på det jeg sendte han kvelden før også svarte han ikke på min andre melding og i dag....nada. Jeg vet at det er lett å overreagere og det er derfor jeg vil ha deres mening. Jeg mener at hvis han savner meg...eller tenker på meg i det minste, så klarer han å bruke 2 minutter på en liten melding. Jeg har vist han at jeg bryr meg og savner han...og jeg savner at han sier det samme til meg. Er det en god ide om jeg tar dette opp med han over melding? Jeg får ikke sove ordentlig fordi jeg tenker bare på situasjonen imellom oss og jeg føler at jeg forbereder meg på å miste han allerede. Isåfall hvordan burde jeg ordlegge meldingen? Sende sms eller la være og vente til han er hjemme igjen (ca. 2 uker)? Anonymous poster hash: cb97d...6de
Nettinettet Skrevet 23. februar 2015 #2 Skrevet 23. februar 2015 Ikke send sms om hva du føler, for det kan bare skape enda flere problemer for han. La han få ta vare på familien og ordne det han må ordne, så ser du hvordan ting blir når han kommer hjem. Han opplever jo tydelig en krise eller noe og det er selvfølgelig noe han tenker mest på akkurat nå. Selv om dere har tatt praten og han kaller deg kjæresten sin, har dere kjent hverandre i noen uker. Send han heller en sms hvor du håper det går bra med familien hans og at du tenker på han. Vis at du ikke krever oppmerksomhet og har forståelse for det han nå går gjennom.
Gjest Pet Skrevet 23. februar 2015 #3 Skrevet 23. februar 2015 For et par uker siden traff jeg en fantastisk mann. Vi har allerede hatt ''praten'' og han kaller meg for kjæresten sin. De siste to ukene har han ikke vært like ivrig for å treffe meg (hvis jeg må avlyse pga. jobb har han bare sagt; ja da tar vi det en annen gang da), men av og til har jeg fått meldinger hvor han sier hvor mye han savner meg osv. Så de siste to ukene har jeg følt at noe er annerledes... Anonymous poster hash: cb97d...6de Haar du skrevet feil her eller traff du han for et par uker siden?
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #4 Skrevet 23. februar 2015 Haar du skrevet feil her eller traff du han for et par uker siden? Det var riktig. Et par uker siden. Anonymous poster hash: cb97d...6de
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #5 Skrevet 23. februar 2015 Ikke send sms om hva du føler, for det kan bare skape enda flere problemer for han. La han få ta vare på familien og ordne det han må ordne, så ser du hvordan ting blir når han kommer hjem. Han opplever jo tydelig en krise eller noe og det er selvfølgelig noe han tenker mest på akkurat nå. Selv om dere har tatt praten og han kaller deg kjæresten sin, har dere kjent hverandre i noen uker. Send han heller en sms hvor du håper det går bra med familien hans og at du tenker på han. Vis at du ikke krever oppmerksomhet og har forståelse for det han nå går gjennom. Takk for rådet ditt. Hørtes lurt ut Skal sende han et sms til hvor jeg spør hvordan ting går. ts Anonymous poster hash: cb97d...6de 1
Gjest Pet Skrevet 23. februar 2015 #6 Skrevet 23. februar 2015 Det var riktig. Et par uker siden. Anonymous poster hash: cb97d...6de Så han har aldri vært ivrig på å treffe deg? Og de to siste ukene har det vært annerledes? Men du traff han jo for to uker siden? Skjønte ikke noe av dette, jeg.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #7 Skrevet 23. februar 2015 Fra dag 1 da du traff han har du følt noe annerledes? Jeg skjønner ikke. Et par uker = 2 uker. Anonymous poster hash: d248f...8fe
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #8 Skrevet 23. februar 2015 Men uansett, da, hvis du allerede nå føler at noe ikke stemmer, hvis du har en uggen følelse, så er det kanskje det beste å gå videre? Det er ikke meningen at det skal være sånn, den første tiden, SÆRLIG de første ukene (!) skal være fulle av spenning, de skal være herlige, ikke bekymringsfulle. Anonymous poster hash: d248f...8fe
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #9 Skrevet 23. februar 2015 Så han har aldri vært ivrig på å treffe deg? Og de to siste ukene har det vært annerledes? Men du traff han jo for to uker siden? Skjønte ikke noe av dette, jeg. Beklager rotet. Jeg traff han for ca. 5 uker siden og de to siste ukene har vært litt annerledes... Anonymous poster hash: cb97d...6de
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #10 Skrevet 23. februar 2015 Men uansett, da, hvis du allerede nå føler at noe ikke stemmer, hvis du har en uggen følelse, så er det kanskje det beste å gå videre? Det er ikke meningen at det skal være sånn, den første tiden, SÆRLIG de første ukene (!) skal være fulle av spenning, de skal være herlige, ikke bekymringsfulle. Anonymous poster hash: d248f...8fe Jeg tenker at dette kanskje stemmer i en romantisk novelle. Ikke alle kjærlighetshistorier begynner sånn ts Anonymous poster hash: cb97d...6de
Molte Skrevet 23. februar 2015 #11 Skrevet 23. februar 2015 Hvis han dro til familien sin pga en krisesituasjon så kan det være han er litt opptatt akkurat nå og ikke får tid til å tenkt så mye på deg. Og det trenger ikke være negativt, men at han har litt andre ting å tenke på akkurat nå. Jeg hadde ikke ville tatt det opp med han nå. Du får vente å se når han kommer tilbake hvordan han er mot deg da.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #12 Skrevet 23. februar 2015 Jeg tenker at dette kanskje stemmer i en romantisk novelle. Ikke alle kjærlighetshistorier begynner sånn ts Anonymous poster hash: cb97d...6de Jeg leser ikke romantiske noveller. Men lykke til. Kan hende du kommer til å trenge det Anonymous poster hash: d248f...8fe
Royalty Skrevet 23. februar 2015 #13 Skrevet 23. februar 2015 Gi det litt tid. Han er i en vanskelig situasjon. Send han en melding nå hvor du sier at du tenker på han og håper alt går bra, og se hva han svarer da Ikke alle kjærlighetshistorier er a4. Det kan være flere grunner til at han har trukket seg tilbake de siste to ukene...kanskje han ikke har følt hvor mye du liker han? Det beste er å vente å se og det siste du må gjøre nå er å ta en prat om dine følelser mens han er borte med familien sin. Lykke til
Nettinettet Skrevet 23. februar 2015 #14 Skrevet 23. februar 2015 Takk for rådet ditt. Hørtes lurt ut Skal sende han et sms til hvor jeg spør hvordan ting går. ts Anonymous poster hash: cb97d...6de Gjør det, og bare pust og ikke tenk så mye mer før han er hjemme igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå