Tusseline Skrevet 12. august 2004 #1 Skrevet 12. august 2004 Jeg er på jakt etter hårprodukter (først og fremst, styling som gir volum), som gir masse godlukt, gjerne av type tyggis. Produktet må helst la lukten forbli i håret en god stund, drøy, samt ikke tunge håret. Noen tips- hva med TIGI?
Gjest Eowyn i.i. Skrevet 12. august 2004 #2 Skrevet 12. august 2004 Tigi produkter lukter godteri ja.
Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2004 #3 Skrevet 12. august 2004 Jeg bruker shampo, balsam og tonic-spray fra TIGI, en serie som heter Catwalk Sexed up Body building. Den lukter kjempegodt synes jeg, og skal gi bra volum (selv om jeg kanskje ikke har merket mest til det, ettersom jeg har langt hår...). Jeg er iallefall godt fornøyd med disse produktene på mange måter. Bruker Fudge hair shaper til styling. Den har jeg vært trofast bruker av i lang tid. Lukter også godt
Tusseline Skrevet 12. august 2004 Forfatter #6 Skrevet 12. august 2004 Takk for svar. Er egentlig ikke ute etter shampoo og balsam, men mer stylingprodukter.
m_h Skrevet 12. august 2004 #7 Skrevet 12. august 2004 Tigi bed head - small talk lukter skikkelig god tyggis.
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 12. august 2004 #8 Skrevet 12. august 2004 Nicky Clarke produktene lukter godt
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #9 Skrevet 13. august 2004 Åhh, du må bare prøve Tigi Bedhead Superstar! Det er en flytende lotion du tar i håret før føning, gir fantastisk volum og lukter himmelsk
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #10 Skrevet 13. august 2004 Etter du har fønet håret med Superstar, glatter du over med Tigi Bedhead AfterParty -og du får silkeblakt candy hår! Superstar har lilla flaske og AfterParty er herlig pink, det perfekte par på badehyllen!
Suzy Skrevet 13. august 2004 #11 Skrevet 13. august 2004 Har begge to og skriver under på at de er bra! Men den jeg har hat tmest nytte av er Ego Boost (sjokkrosa flaske) som du har i for å glatte ut slitte tupper. Lukter også søtt og godt!
Gjest Espera - i.i. Skrevet 13. august 2004 #12 Skrevet 13. august 2004 Synes det er så vanskelig jeg - skulle gjerne kjøpt meg no 'ordentlig' shampo/balsam, i tillegg til no stylingprodukt. Hører mye bra om Tigi, men synes det er kjempevanskelig å finne ut om det passer MIN hårtype? Jeg har tykt hår som fort blir flatt og tungt. Striper håret jevnlig, bruker en del føner (i og med at håret er langt og tykt MÅ jeg det skal det noengang bli tørt...). Kan noen av de produktene dere nevner her passe meg da????
Tusseline Skrevet 13. august 2004 Forfatter #13 Skrevet 13. august 2004 Takk for svar, alle Espera: Start heller din egen tråd. Du vil sikkert få en del mer svar der, enn i min tråd.
Gjest Espera Skrevet 13. august 2004 #14 Skrevet 13. august 2004 Beklager Tusseline, tenkte meg ikke godt nok om!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå