Gå til innhold

Noen som har prøvd Lipsmart? For fyldigere lepper.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å teste ut Lipsmart. Jeg vil ha fyldigere lepper og er ikke interessert i å prøve restylane. Jeg har prøvd flere lip plumpere, men føler ikke de gir særlig effekt.

Noen som har prøvd Lipsmart? :)

Anonymous poster hash: aed2f...002

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Link?

Anonymous poster hash: b83a4...3dd

Skrevet

Bare humbug!! Da ville jeg heller gått for den der sugekopp-saken. Søk på youtube

Skrevet

Virker ikke, virker heller ikke på tørre lepper.

Skrevet

Bare humbug!! Da ville jeg heller gått for den der sugekopp-saken. Søk på youtube

Sugekopp? :klo:

Gjest Bossa Nova
Skrevet

Jeg har også vurdert å teste ut Lipsmart. Kan du ikke si hvordan det går om du prøver den først? :)

Gjest Gurgemeie
Skrevet

Jeg har nylig lest masse om noe som heter "Fullips", søk på google og youtube. Ser virkelig ut som det funker, og holder på fyldigheten opp til tre timer. Man kan visst også "suge" seg til lenger effekt også (altså, ved å suge på fullips-koppen).

Gjest Sunshine23
Skrevet

Nesten bare useriøse svar her. Gakk gakk? Gå å ta deg en bolle.

Jeg har prøvd faktisk. Merket litt forskjell, men ikke så veldig mye. Den hjelper ikke mot tørre lepper.

Alt i alt et overpriset produkt (349) som jeg ikke kommer til å kjøpe igjen. Please ikke hør på bloggere som roser produktet opp i skyene.

Skrevet

Det ser dumt ut og finnes ikke pent.

Anonymous poster hash: e0498...a77

Skrevet (endret)

Det er når det injiseres fillers i vevet over leppa, eller så mye i selve leppa at den vil stå ut, at man blir seende ut som en and.

Et produkt som smøres utenpå vil aldri bli slik, og effekten kan diskuteres. Så ikke sleng dritt om noe dere ikke har peiling på!

Sitert slettet innhold fjernet.

Tekola, mod.

Endret av Tekola
  • Liker 4
Gjest Sunshine23
Skrevet

Wathever, du om det.

Skrevet

Jeg vurderer å teste ut Lipsmart. Jeg vil ha fyldigere lepper og er ikke interessert i å prøve restylane. Jeg har prøvd flere lip plumpere, men føler ikke de gir særlig effekt.

Noen som har prøvd Lipsmart? :)

https://www.consumerhealthdigest.com/lip-plumper-reviews/lipsmart.html

Vil nok heller anbefale noen av de andre som står lenger nede på siden.

Anonymous poster hash: a703a...243

Gjest Blue Ivy.
Skrevet

En venninne av meg har prøvd det ut, men ingen suksess. Hun merket ingen forskjell og det var sløsing med penger. Dyrt er det å. Bare humbug hele greia.

Vet at noen bloggere har skryt av Lipsmart, men hva skryter ikke de av så lenge de får penger for det? ;)

Skrevet

Ryddet for avsporinger og svar til dette.

Tekola, mod.

Skrevet

Har prøvd det meste av slikt, og for å si det rett ut, så er det tull og penger kastet ut av vinduet.

Jeg tok heller en liten dose Restylane, og er veldig fornøyd. Hvis du legger sammen alle kronene dere bruker på disse produktene som skal gi fyldigere lepper i et kort tidsrom, så er restylane minst dobbelt så billig.

Finnes også juvederm som kan sprøytes inn, noe som er mer "naturlig" enn restylane. Ca samme pris, tho.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...