Gå til innhold

Må prompe når jeg trener!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns det er et flaut problem!

Hver gang jeg trener, så må jeg så sykt prompe! Jeg går greit om jeg f.eks jogger alene for da kan jeg bare prompe i vei, hehe...Men når jeg skal f.eks spille fotball med kjekke gutter, så vil jeg ikke akkurat at det skal lekke gass utav meg!

Hva skal jeg gjøre?? Noen andre med samme problem?

Anonymous poster hash: 72d8e...ccc

Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet

Er dessverre vanlig da kardio setter i gang tarmsystemet :P Passe på å ikke spise masse fiber og grønnsaker som produserer gass før fotball med kjekke gutter :fnise:

Skrevet

Er dessverre vanlig da kardio setter i gang tarmsystemet :P Passe på å ikke spise masse fiber og grønnsaker som produserer gass før fotball med kjekke gutter :fnise:

Men eg spiser jo ikkje det før trening :(

Er bare kroppen min som ikkje vil at noken skal være i nærheten av meg, hehe. Det er så sjukt irriterende :P

Ts

Anonymous poster hash: 72d8e...ccc

Skrevet

Du er sikker på at det ikke er noe du spiser? Jeg plagdes skikkelig tidligere (særlig når jeg jogget), men legen mente det var irritabel tarm+ laktoseintoleranse, han anbefalte meg å kikke på fodmap (søk på google, står masse) å prøve det ut. Etter litt fram og tilbake har jeg funnet ut hva jeg kan spise før trening, og hva jeg må holde meg langt unna + jeg tar noen nycoplus tabletter for å regulere magen. Så lenge jeg holder meg unna melk, hvete/rug og vannmelon slipper jeg problemer på trening :) En slektning som har det samme sa at man kunne få en reaksjon inntil 4 dager etter at man har inntatt en matvare man reagerer på, så disse 3 holder jeg meg mulig unna :)

Anonymous poster hash: 9f27a...987

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...