Gå til innhold

toro italienskgryte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette fyfy mat? Jeg spiser en salat ved og jeg brukte svinekjøttdeig i. Det er middagsrester fra igår. Og jeg trente styrke og kardio i 45min idag. Vil jeg ødelegge treningen ved å spise dette?

Anonymous poster hash: 7c58f...159

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, treningen vil ikke bli ødelagt av det :) Ikke stress, bare spis grønnsaker ved siden av!

• Liker 1
Skrevet

Nei, treningen vil ikke bli ødelagt av det :) Ikke stress, bare spis grønnsaker ved siden av!

takk for et suupert svar! :);)

Skrevet

Nå skal jeg være litt kjip, men det er nesten like kjapt å lage en slik gryte fra bunn - mye sunnere! =)

• Liker 1
Skrevet

Nå skal jeg være litt kjip, men det er nesten like kjapt å lage en slik gryte fra bunn - mye sunnere! =)

Haha du er ikke kjip! Men ja det er det helt sikkert :) men nå har det seg sånn at vi hadde den ferdiggryta til middag i går og måtte spise opp i dag.. hehe.. men nå vet jeg det til neste gang så takk til deg også! :))

Skrevet

Merk at det er veldig mye salt og unødvendig hvetemel i slike poseretter.

Anonymous poster hash: c86aa...fbc
  • Liker 1
Skrevet

Merk at det er veldig mye salt og unødvendig hvetemel i slike poseretter.

Anonymous poster hash: c86aa...fbc

(TS her) jaa det er sant!

Skrevet

Bortsett fra at det er mye salt og lite vitaminer/næring generelt i posesupper og -gryter er det ikke noe galt i å spise det innimellom. Er ikke snakk om en haug med kalorier, men pass på at du spiser grovt brød/salat ved siden av, så du ikke blir sulten med en gang igjen etterpå :)

Spiste italiensk gryte selv igår, og må si at litt Toro-mat en gang i blant er meget undervurdert! ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...