AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #1 Skrevet 23. februar 2015 Er dette fyfy mat? Jeg spiser en salat ved og jeg brukte svinekjøttdeig i. Det er middagsrester fra igår. Og jeg trente styrke og kardio i 45min idag. Vil jeg ødelegge treningen ved å spise dette?Anonymous poster hash: 7c58f...159
FitnessIna Skrevet 23. februar 2015 #2 Skrevet 23. februar 2015 Nei, treningen vil ikke bli ødelagt av det Ikke stress, bare spis grønnsaker ved siden av! 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #3 Skrevet 23. februar 2015 Nei, treningen vil ikke bli ødelagt av det Ikke stress, bare spis grønnsaker ved siden av! takk for et suupert svar! Anonymous poster hash: 7c58f...159
MrsDunphy Skrevet 23. februar 2015 #4 Skrevet 23. februar 2015 Nå skal jeg være litt kjip, men det er nesten like kjapt å lage en slik gryte fra bunn - mye sunnere! =) 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #5 Skrevet 24. februar 2015 Nå skal jeg være litt kjip, men det er nesten like kjapt å lage en slik gryte fra bunn - mye sunnere! =) Haha du er ikke kjip! Men ja det er det helt sikkert men nå har det seg sånn at vi hadde den ferdiggryta til middag i går og måtte spise opp i dag.. hehe.. men nå vet jeg det til neste gang så takk til deg også! )Anonymous poster hash: 7c58f...159
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #6 Skrevet 24. februar 2015 Merk at det er veldig mye salt og unødvendig hvetemel i slike poseretter. Anonymous poster hash: c86aa...fbc 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #7 Skrevet 24. februar 2015 Merk at det er veldig mye salt og unødvendig hvetemel i slike poseretter. Anonymous poster hash: c86aa...fbc (TS her) jaa det er sant!Anonymous poster hash: 7c58f...159
Strikkesokken Skrevet 24. februar 2015 #8 Skrevet 24. februar 2015 Bortsett fra at det er mye salt og lite vitaminer/næring generelt i posesupper og -gryter er det ikke noe galt i å spise det innimellom. Er ikke snakk om en haug med kalorier, men pass på at du spiser grovt brød/salat ved siden av, så du ikke blir sulten med en gang igjen etterpå Spiste italiensk gryte selv igår, og må si at litt Toro-mat en gang i blant er meget undervurdert! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå