Gjest Cuddly Skrevet 12. august 2004 #1 Del Skrevet 12. august 2004 Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt store innleggsputer (heter det det?)? 60 x 60 cm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 12. august 2004 #2 Del Skrevet 12. august 2004 I og med at dette er "hus, hage og hobby", går jeg ut ifra at du ikke mener BH-innlegg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #3 Del Skrevet 13. august 2004 Interiørland har i hvert fall hatt det - både syntetisk fyll og i dun. Tror dun kostet rundt 80,- i din størrelse. Prøv også Kid, Princess og Hansen & Dysvik. Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 3llie Skrevet 13. august 2004 #4 Del Skrevet 13. august 2004 Hva er innleggsputer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #5 Del Skrevet 13. august 2004 Innleggsputer er da slike i hvitt lerretsstoff (vanligvis) som man putter inni putetrekk og har i sofa'n?!? Kjekt å bruke dersom man syr puter selv av gardinstoffet for eksempel, eller til å bytte ut innmaten (som vanligvis er tynn og dårlig) i pynteputene som følger med sofaen. Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuddly Skrevet 16. august 2004 #6 Del Skrevet 16. august 2004 Takk for svar! Måtte lete litt - ikke alle har så store, men fant på Kid. De var med dun, ikke egentlig det jeg ville ha (blir jo ingenting støtte når man lener seg mot den, blir helt sammenpresset og flat), men greit "for now". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå