kit-kat Skrevet 30. juni 2002 #1 Del Skrevet 30. juni 2002 Hei! Jeg har cd-brenner på datamaskina, og har tidligere hatt Easy CD creator. Husker ikke helt om jeg lastet det ned gratis, eller om jeg har fått det av en kompis. Men nå har vi lagt inn ny windows og sånt, sånn at vi ikke har programmene våre lengre. Prøvde å finne gratis CD-brenne-program på nettet, men alle må betales for.... :o Er det ingen som er gratis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scorpion73 Skrevet 3. juli 2002 #2 Del Skrevet 3. juli 2002 di progga som er gratis er ikke noe serlig bra, det kan lønne seg og invistere i nero burning rom koster ca 50 kr og da er alle oppgraderinger inkludert iprisen. da har du ett brenner program som det virkelig står respekt av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bisma Skrevet 18. juli 2002 #3 Del Skrevet 18. juli 2002 Du kan bruke easy cd creator 5 som er det nyesete og det råeste... og veldig avansert...kan gjøre mye.. og nero 5.5 som er mye enklere å forstå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. juli 2002 #4 Del Skrevet 18. juli 2002 Har testa Feurio, og har funnet ut at programmet er OK. Det er er sharewareprogramm, men det har ingen begrensninger som jeg har funnet ut av. Har noen slitsomme popups, men de går det an å hake av for http://www.feurio.com/ Nullet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. juli 2002 #5 Del Skrevet 18. juli 2002 PS. Ingen reklame popups altså, kun "meldinger" fra selve programmet. Slik som: "Vil du se denne meldingen her i fremtiden", typen. Nullet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå