Gå til innhold

Kayla Itsines - Bikini Body guide

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i dag starte med Kayla Itsines - Bikini Body guide!

Noen som har erfaring med denne?

Er veldig spent på dette opplegget og hvor godt jeg kommer til å gjennomføre det!

Har sett så mange fantastiske forandringer, men er det virkelig så bra som det ser ut som?

Har det siste halvåret vært veldig dårlig til å trene, med unntak av litt løping og fotball, men har nå bestemt meg for at økningen på vekta skal stoppe og jeg vil heller nedover til der jeg var i fjor på denne tiden. Er bare snakk om noen få kilo, men jeg ser tydelig på kroppen at den har mistet den fastheten som den hadde når jeg trente mer styrke og hadde litt bedre rutiner enn nå...

Håper det blir noen bra 12 uker fremover og satser på å dele opplevelsen med dere.
Jeg skal både måle meg og veie meg i dag, så det kommer litt seinere.

Skal også ta bilder av meg, men får vurdere om disse skal ut her eller om jeg holder de for meg selv. Får se hvor jeg ender opp!

Noen som vil være med på denne 12-ukers planen så heng dere på! :D

Jeg kommer til å legge ut treningsplanen min, matretter og litt inspirasjon =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal i dag starte med Kayla Itsines - Bikini Body guide!

Noen som har erfaring med denne?

Er veldig spent på dette opplegget og hvor godt jeg kommer til å gjennomføre det!

Har sett så mange fantastiske forandringer, men er det virkelig så bra som det ser ut som?

Har det siste halvåret vært veldig dårlig til å trene, med unntak av litt løping og fotball, men har nå bestemt meg for at økningen på vekta skal stoppe og jeg vil heller nedover til der jeg var i fjor på denne tiden. Er bare snakk om noen få kilo, men jeg ser tydelig på kroppen at den har mistet den fastheten som den hadde når jeg trente mer styrke og hadde litt bedre rutiner enn nå...

Håper det blir noen bra 12 uker fremover og satser på å dele opplevelsen med dere.

Jeg skal både måle meg og veie meg i dag, så det kommer litt seinere.

Skal også ta bilder av meg, men får vurdere om disse skal ut her eller om jeg holder de for meg selv. Får se hvor jeg ender opp!

Noen som vil være med på denne 12-ukers planen så heng dere på! :D

Jeg kommer til å legge ut treningsplanen min, matretter og litt inspirasjon =)

Jeg skal også starte i dag:) Min søster ser helt smashing ut etter bare 6 uker, så jeg håper det er like effektivt på meg! Hun fødte ifjor, og har endelig klart å få vekk siste mageresten.

Forøvrig finnes det allerede en tråd om dette, kan de slås sammen?

Anonymous poster hash: 27703...67e

• Liker 1
Skrevet

Da sletter jeg denne tråden og limer innlegget mitt inn i den andre =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...