AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #1 Skrevet 23. februar 2015 Møtte en fyr for 1 år siden. Vi hadde fantastisk sex fra første stund og ting eskalerte. Han skal flytte til Oslo, og han vil at jeg skal være puledukken hans å bli med.. Når jeg fikk vite at han skulle flytte ble jeg lei meg, og han ville ha sex. Jeg fortalte han at jeg har vært hodestups forelsket i han i 1 år, og at jeg derfor ikke kunne ha sex med han med mindre det ble noe mer. Han trakk seg tilbake å ble nesten litt sur... Jeg hadde ikke sex med han men jeg lå over, og neste morgen var han like iskald. Jeg var glad jeg ikke hadde sex med han, og jeg takket for meg å ønsket han lykke til videre og sa at dette var siste gangen vi så hverandre. Han sier det er opp til meg. Var ikke dette riktig av meg? For første gang på 1 år har jeg tatt ansvar for meg selv. Jeg sa jeg likte han, og at jeg ikke ville at han skulle flytte. Ingenting fra hans side skjedde, unntak at han inviterer meg til å bli med.... Er det ikke best å kutte all kontakt? Og om han hadde likt meg da hadde han sikkert sagt noe mer? Ja, han er følelsesmessig skadet men menn kan vel å kommunisere... Anonymous poster hash: cd42e...047 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #2 Skrevet 23. februar 2015 Han er nok skadet han og, bare bryt alt kontakt. Det er det beste for deg Anonymous poster hash: d24b6...ee7
Tøytigern Skrevet 23. februar 2015 #3 Skrevet 23. februar 2015 Godt å se det ikke var enda en tråd om blogg-Caroline... 10
Gjest EmilyR Skrevet 23. februar 2015 #4 Skrevet 23. februar 2015 Fy søren så provoserende å lese hvordan han behandler deg med. Han ønsker at du skal flytte med ham til Oslo for å ha noen å knulle på.... Nei vet du hva, godt du ble kvitt fyren - han så desverre ikke på deg som annet enn ei han hadde rundt lillefingern sin. 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #5 Skrevet 23. februar 2015 Godt å se det ikke var enda en tråd om blogg-Caroline... Trodde først det var det jeg og Anonymous poster hash: 7eb47...648
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #6 Skrevet 23. februar 2015 Fy søren så provoserende å lese hvordan han behandler deg med. Han ønsker at du skal flytte med ham til Oslo for å ha noen å knulle på.... Nei vet du hva, godt du ble kvitt fyren - han så desverre ikke på deg som annet enn ei han hadde rundt lillefingern sin. Han har ikke direkte sagt at jeg skal være knulledukka hans å bli med til Oslo, men jeg føler det slik fordi han er ganske iskald mot meg. Men han sier at jeg er iskald og slik kommuniserer vi.. Han vet at jeg har likt han lenge, og han ble bare rar når jeg fortalte han om dette. Anonymous poster hash: cd42e...047
Gjest EmilyR Skrevet 23. februar 2015 #7 Skrevet 23. februar 2015 Han har ikke direkte sagt at jeg skal være knulledukka hans å bli med til Oslo, men jeg føler det slik fordi han er ganske iskald mot meg. Men han sier at jeg er iskald og slik kommuniserer vi.. Han vet at jeg har likt han lenge, og han ble bare rar når jeg fortalte han om dette. Anonymous poster hash: cd42e...047 Ok du skrev at han sa han ville du skulle være knulledukken hans og bli med. Hvordan kan du være iskald? Det forstår ikke jeg, du har jo åpnet deg om dine følelser for ham.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #8 Skrevet 23. februar 2015 Ts her. Det har vært noe spesielt mellom oss, og det er en grunn til at vi ikke har klart å holde oss unna hverandre i ett år. Når han fortalte at han skulle dra, så fortalte han at vi kunne holde kontakten ved å besøke hverandre osv, men det gidder jeg ikke. Føler at han vil ha meg der selv om han stikker.. Skikkelig jævlig å fortelle noen om følelser når man blir møtt på en iskald måte. En stemme i hode mitt sier at han helt innerst inn liker meg, og at ting er komplisert osv.. Flaut er det uansett å drite seg så mye ut. Anonymous poster hash: cd42e...047
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #9 Skrevet 23. februar 2015 Ok du skrev at han sa han ville du skulle være knulledukken hans og bli med. Hvordan kan du være iskald? Det forstår ikke jeg, du har jo åpnet deg om dine følelser for ham. Det som skjedde var at han snakket om hvor bra sex vi hadde, og hvor moro vi hele tiden hadde det. Han sa derfor at jeg kunne bli med han fordi han trenger noen å bo med. Altså, jeg føler og mener at han bare vil at jeg skal flytte livet mitt nedover fordi han trenger noen å knulle på. Jeg får aldri ut en jævla følsomt ord fra denne mannen! Jeg begynte å tease han, og vi hadde nesten sex helt til det sa stopp i hode mitt. Jeg klarte ikke å ha sex med han, og derfor forklarte jeg han at jeg hadde likt han lenge, og at jeg ikke kunne gjøre dette. Så ble han sur, og jeg ville kutte all kontakt. Anonymous poster hash: cd42e...047
Gjest EmilyR Skrevet 23. februar 2015 #10 Skrevet 23. februar 2015 Det som skjedde var at han snakket om hvor bra sex vi hadde, og hvor moro vi hele tiden hadde det. Han sa derfor at jeg kunne bli med han fordi han trenger noen å bo med. Altså, jeg føler og mener at han bare vil at jeg skal flytte livet mitt nedover fordi han trenger noen å knulle på. Jeg får aldri ut en jævla følsomt ord fra denne mannen! Jeg begynte å tease han, og vi hadde nesten sex helt til det sa stopp i hode mitt. Jeg klarte ikke å ha sex med han, og derfor forklarte jeg han at jeg hadde likt han lenge, og at jeg ikke kunne gjøre dette. Så ble han sur, og jeg ville kutte all kontakt. Anonymous poster hash: cd42e...047 Men hvor lenge siden er det dere snakket sammen sist? Jeg synes det høres merkelig ut at han bruker hvor god sex dere hadde som en av grunnene til at dere skal flytte sammen og skjønner derfor at du tolket det slik du gjorde. Du gjorde ikke noe feil, hadde du flyttet med fyren og dette hadde skjedd på et senere tidspunkt hadde det vært verre tenker nå jeg. Vent og se om han tar kontakt, hvis ikke - da kan han bare ha det så godt Du har åpnet deg for ham, da er det hans tur. Klem til deg.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #11 Skrevet 23. februar 2015 Men hvor lenge siden er det dere snakket sammen sist? Jeg synes det høres merkelig ut at han bruker hvor god sex dere hadde som en av grunnene til at dere skal flytte sammen og skjønner derfor at du tolket det slik du gjorde. Du gjorde ikke noe feil, hadde du flyttet med fyren og dette hadde skjedd på et senere tidspunkt hadde det vært verre tenker nå jeg. Vent og se om han tar kontakt, hvis ikke - da kan han bare ha det så godt Du har åpnet deg for ham, da er det hans tur. Klem til deg. Jeg dro hjem til han for en uke siden snart, og etter jeg lå over har ingen snakket til hverandre igjen. Jeg har nå blokkert nummeret hans, men er fortsatt venner med han på Facebook. Jeg har vært skikkelig lei meg i en uke fordi jeg ikke får viljen min. Har vært helt gal etter denne mannen, og ja det har vært mye fram og tilbake samt mye tull. Jeg kommer ikke til å flytte en plass pga han. Og han vil bare ha meg der jeg er, og ingenting mellom oss kommer til å skje fordi det har vært slik ganske lenge. Jeg tror ikke han kommer til å ta noe kontakt. Jeg har jo på mange måter avsluttet alt ved å nekte han sex, samt ønske han lykke til videre! Huff... Anonymous poster hash: cd42e...047
Gjest EmilyR Skrevet 23. februar 2015 #12 Skrevet 23. februar 2015 Jeg dro hjem til han for en uke siden snart, og etter jeg lå over har ingen snakket til hverandre igjen. Jeg har nå blokkert nummeret hans, men er fortsatt venner med han på Facebook. Jeg har vært skikkelig lei meg i en uke fordi jeg ikke får viljen min. Har vært helt gal etter denne mannen, og ja det har vært mye fram og tilbake samt mye tull. Jeg kommer ikke til å flytte en plass pga han. Og han vil bare ha meg der jeg er, og ingenting mellom oss kommer til å skje fordi det har vært slik ganske lenge. Jeg tror ikke han kommer til å ta noe kontakt. Jeg har jo på mange måter avsluttet alt ved å nekte han sex, samt ønske han lykke til videre! Huff... Anonymous poster hash: cd42e...047 Synes du virker som ei sterk jente og dette er noe du vil komme deg over. Det er vondt når følelser ikke er gjensidige, men det er veldig ofte slik når noen starter som "fuckfriends". En sjelden gang en av partene ikke får følelser, slik jeg har hørt det. Tar han ikke kontakt vet du iallfall at du er verdt mer enn dette, du fortjener en fyr som kan gjøre deg lykkelig; ikke bare ved å ha sex med deg, men ved å fortelle deg hvor glad han er i deg, hvor vakker du er og hvor lykkelig du gjør ham. Jeg synes det var bra at du ikke valgte å flytte med ham. 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #13 Skrevet 23. februar 2015 En sjelden gang en av partene ikke får følelser, slik jeg har hørt det. Tror nok ikke det er en sjelden gang, nei, men oftest er det jenta som får følelser. Når man lar seg bruke i et år så vet man vel hva slags mann man har med å gjøre. Anonymous poster hash: 460ba...a6f
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #14 Skrevet 23. februar 2015 Synes du virker som ei sterk jente og dette er noe du vil komme deg over. Det er vondt når følelser ikke er gjensidige, men det er veldig ofte slik når noen starter som "fuckfriends". En sjelden gang en av partene ikke får følelser, slik jeg har hørt det. Tar han ikke kontakt vet du iallfall at du er verdt mer enn dette, du fortjener en fyr som kan gjøre deg lykkelig; ikke bare ved å ha sex med deg, men ved å fortelle deg hvor glad han er i deg, hvor vakker du er og hvor lykkelig du gjør ham. Jeg synes det var bra at du ikke valgte å flytte med ham. Ja, det er forferdelig vondt men jeg veit det går over. Det eneste er at jeg og han har alltid gått tilbake til hverandre selv om vi har drevet på med andre. Det virker på meg som om vi alltid har villet komme tilbake til hverandre. Jeg vet at han har hatt mange anledninger til å bli sammen med flotte damer, men han kommer alltid tilbake til meg. Og det samme har jeg gjort med han. Ja, jeg vet jeg fortjener bedre. Bare synd at det er han jeg vil ha.... Anonymous poster hash: cd42e...047
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #15 Skrevet 23. februar 2015 Tror nok ikke det er en sjelden gang, nei, men oftest er det jenta som får følelser. Når man lar seg bruke i et år så vet man vel hva slags mann man har med å gjøre. Anonymous poster hash: 460ba...a6f Ja, han er en liten klyse... Selv sier han at han IKKE har behandlet meg dårlig.. Anonymous poster hash: cd42e...047
Gjest EmilyR Skrevet 23. februar 2015 #16 Skrevet 23. februar 2015 (endret) Tror nok ikke det er en sjelden gang, nei, men oftest er det jenta som får følelser. Når man lar seg bruke i et år så vet man vel hva slags mann man har med å gjøre. Anonymous poster hash: 460ba...a6f Det er nok sjeldent at en av partene ikke får følelser, kanskje ikke sjeldent, men det skjer svært ofte, tror jeg aldri har hørt om noen som har starta som FF der ingen har blitt forelsket, av de jeg kjenner. Kan selvfølgelig være annerledes, men det er slik jeg har oppfattet det i hvertfall. Endret 23. februar 2015 av EmilyR
Gjest EmilyR Skrevet 23. februar 2015 #17 Skrevet 23. februar 2015 Ja, det er forferdelig vondt men jeg veit det går over. Det eneste er at jeg og han har alltid gått tilbake til hverandre selv om vi har drevet på med andre. Det virker på meg som om vi alltid har villet komme tilbake til hverandre. Jeg vet at han har hatt mange anledninger til å bli sammen med flotte damer, men han kommer alltid tilbake til meg. Og det samme har jeg gjort med han. Ja, jeg vet jeg fortjener bedre. Bare synd at det er han jeg vil ha.... Anonymous poster hash: cd42e...047 Ser den, har hatt den følelsen før - at man alltid ender opp sammen tilslutt til tross for alt- til tross for nye partnere osv. Det gjør det vanskeligere når man bryter, fordi man alltid har et lite håp. Skjønner det er ham du vil ha, skjønner det er vanskelig og vondt.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #18 Skrevet 23. februar 2015 Ser den, har hatt den følelsen før - at man alltid ender opp sammen tilslutt til tross for alt- til tross for nye partnere osv. Det gjør det vanskeligere når man bryter, fordi man alltid har et lite håp. Skjønner det er ham du vil ha, skjønner det er vanskelig og vondt. Ja, og nå har jeg avsluttet alt. Er helt knust jeg:( Rart hvor mye følelser jeg egentlig hadde... Anonymous poster hash: cd42e...047
draug 75 Skrevet 23. februar 2015 #19 Skrevet 23. februar 2015 Det er problemet med puleforhold: utvikling av følelser. Synd, men sant. Det skulle gjerne vært slik at man kunne være singel og hatt en eller to pulevenner. Følelsene er imidlertid til hinder. Du må ta ansvar for deg sjøl, og innse at tiden for å skilles er kommet.
Ferny Skrevet 23. februar 2015 #20 Skrevet 23. februar 2015 Men mente han seriøst at dere skulle flytte sammen uten å være noe mer enn venner/FF? Høres jo veldig spesielt ut. Hva er grunnen til at dere ikke har stemplet dere som kjærester, for det høres jo ut som om dere er det. Og på vei til å bli samboere nesten... blir litt forvirret her. Men om han bare vil være med deg for sex/selskap, uten å forplikte seg, så gjør du rett i å bryte kontakten. Han har hatt et år på å bestemme seg... Synd for han. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå