79kreps Skrevet 23. februar 2015 #1 Skrevet 23. februar 2015 Tenker å kjøpe gave, da gjerne en dag og nattkrem til en som har fuktfattig hud. Jeg har rett og slett ikke anelse om hva som er bra, så kanskje noen kan hjelpe meg litt på vei her med spesifikke produkter som er bra?
Akse Skrevet 23. februar 2015 #2 Skrevet 23. februar 2015 Mann eller kvinne? Bulldog er bra for sensitiv hud hos menn. 1
^^Belle^^ Skrevet 23. februar 2015 #3 Skrevet 23. februar 2015 For noe som er tilgjengelig i norske butikker (apotek), kan jeg anbefale Aderma Hydralba Rich Hydrating Cream. Den er virkelig helt fantastisk!
79kreps Skrevet 23. februar 2015 Forfatter #4 Skrevet 23. februar 2015 (endret) Det er til en dame. Skal se mer på Aderma Hydralba Rich Hydrating Cream, takk for tips. Jeg er 90% sikker på at hun har fuktfattighud og ikke tørr hud. Er dette noe en hudpleier kan si med sikkerhet? Tenker om hun heller får time med hudpleie i gave istedet, og da samtidig får avklart hva type hud hun egentlig har slik at en ikke kjøper feile produkter. Edit: Aderma Hydralba Rich Hydrating Cream er jo vel for tørr hud, og ikke fuktfattig hud? Endret 23. februar 2015 av 79kreps
^^Belle^^ Skrevet 23. februar 2015 #5 Skrevet 23. februar 2015 En hudpleier kan si sikkert om huden er tørr eller fuktfattig, ja. Jeg vet ikke helt hva kremen er for, men for min veldig fuktfattige hud som reagerer på for fete produkter (slik produkter for tørr hud har en tendens til å være), er den ihvertfall veldig god.
79kreps Skrevet 23. februar 2015 Forfatter #6 Skrevet 23. februar 2015 Takker for svar. Tenker det blir å gi Aderma Hydralba Rich Hydrating Cream nå først, se om den gjør noe forskjell. Er der noe mer en bør ta med samtidig? Noen gode produkter for rensing, skrudd, børste eller hva dere damer bruker i ansiktet?
79kreps Skrevet 23. februar 2015 Forfatter #7 Skrevet 23. februar 2015 Hva med disse to i kombinasjon? En maskie og en krem om jeg har funnet riktig. http://www.blivakker.no/product/DEC0213/decleor-hydra-floral-multi-protection-expert-maske-50ml http://www.nordicfeel.no/hudpleie/ansikt/decleor-hydra-floral-16048 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå