Gå til innhold

bursdag selskap for 7 år gutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min fyller snart 7' å siden det er første året hans på skolen vil han gjerne ha bursdag selskap. Vi har ikke innvitert venner før men nå siden han begynte på skolen har han vært i to bursdager den ene var på lekeland med alle gutene og den andre var hjemme hos jente med hele klassen. Jeg veit ikke hvordan det er vanlig å feire bursdager nå. Da jeg var liten var det stats å dra på macdonald å spise happi meel og lage is, er dette populær nå? Jeg har ikke rå til å betale for så mange på macdonald, er det greit å bar invitere noen få? Hvordan kan man ellers feire. Jeg har i hvert fall ikke rå til å betale for mange på lekeland, da må de evt betale selv i stedet for gave, er dette greit?

Han sier ikke så mye selv om hvordan han vil feire, vil at jeg skal bestemme. Men vanligvis er det bare jeg og han på bursdagen hans å vi spiser hans yndlings mat og kake til dessert. Noen tips om feiring av 7 åring som ikke koster småbyer.

Anonymous poster hash: 71f27...434

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det billigste og mest vanlige her er å ha det hjemme.

Anonymous poster hash: faab0...268

• Liker 1
Skrevet

Min erfaring er at barna synes det er mest stas med hjemmebursdag.

Det trenger jo ikke vare så lenge, og det enkle er ofte det beste :) pølse i brød, sjokoladekake, is eller gele og kanskje en fiskedam med godtepose.

Jeg pleier å ha quiz, og det slår somregel an og slår ihjel litt tid mens de spiser kake :) har en quizbok med spørsmål etter alder, også avslutter vi med at mannen min spiller gitar og barna gjetter hvilken sang det er. Da er det bare litt gaveåpning og lek også vips! -så har det gått en time eller to. :)

Anonymous poster hash: d4a4d...824

Skrevet

Er det ikke mulig å ha det hjemme? Da kan du invitere alle guttene i klassen. Nå vet jeg ikke hvor mange gutter det er i klassen. Men drar du på mcdonald og ikke skal invitere alle guttene, bør det være godt under halvparten. Mine barn har vært på burgerking,og det var jo stas.

Anonymous poster hash: b9d8c...676

Skrevet

* happy meal

Anonymous poster hash: 17551...b16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...