Gå til innhold

Sykemeldt uten jobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var sykemeldt da vikariatet mitt gikk ut og trenger å få forlenget sykemeldingen min. Legen min sier han ikke kan skrive ut ny sykemelding før han vet hva han skal skrive under "arbeidsgiver". Er det noen her som vet? Har vært på NAV, men fikk liksom ikke et klart svar.. Begynner å haste å få levert sykemeldingen til NAV da den forrige gikk ut for en stund siden og jeg står uten penger.

Anonymous poster hash: 0ecbf...84c

Videoannonse
Annonse
Gjest Phoenix
Skrevet

Han kan bare la tidligere stå. Du får vell lønn etter hva du fikk i vikariatet? For øvrig, merkelig ting å henge seg opp i av legen. Det kommer så mange med ukorrekt arbeidsgiver fra leger, big deal.

• Liker 1
Skrevet

Hm kan skrive enten forrige arbeidsgiver eller navkontoret du tilhører.

Og enig med P, merkelig ting å henge seg opp . Håper det ikke tar lang tid for deg, for da kan det skje nav ikke godtar den.

Anonymous poster hash: e4c62...96a

• Liker 1
Skrevet

På mine sykemeldinger sto det NAV etter at jeg ble sykmeldt og sluttet i jobb mens jdg var sykmeldt.

Anonymous poster hash: 42852...2b1

Skrevet

Tusen takk for svar, jeg har forklart dette til legesekretæren nå. Håper dette går i orden nå, det har blitt rotet bort altfor mye tid på at legen ikke vet hvordan reglene er/hva han skal skrive. Kan ikke forstå at det skal være så grusomt viktig, men..

Anonymous poster hash: 0ecbf...84c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...