mereo Skrevet 23. februar 2015 #1 Skrevet 23. februar 2015 Er det noen her som har prøvd denne enda? (Ja, jeg vet det finnes ørten videor på YT om hvor bra den er - men jeg foretrekker også å høre andres erfaringer som ikke nødvendigvis er kjøpt og betalt.)
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #2 Skrevet 23. februar 2015 Ikke prøvd den selv, men Jaclyn Hill (YT) likte den overhodet ikke. Jeg liker så og si alle foundations som hun har anbefalt tidligere. Anonymous poster hash: 6fb12...b3f 1
mereo Skrevet 23. februar 2015 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2015 Ikke prøvd den selv, men Jaclyn Hill (YT) likte den overhodet ikke. Jeg liker så og si alle foundations som hun har anbefalt tidligere. Anonymous poster hash: 6fb12...b3f Litt merkelig å si dette, men det er jo positivt at det er noen som også slakter den. Siden "alle" skryter så voldsomt av den 1
teit1 Skrevet 23. februar 2015 #4 Skrevet 23. februar 2015 http://www.makeupalley.com/product/showreview.asp/ItemId=177191/All-Day-Luminous-Weightless-Foundation/NARS/Liquid -------------------- Anbefaler nars tinted moisturizer da, den er faktisk veldig dekkende, og resultatet ser ut som du ikke har på noe! Elsker den virkelig, og får alltid komplimenter for at huden min ser så fin ut - dette til tross for at jeg faktisk har kviser og kvisearr 1
^^Belle^^ Skrevet 23. februar 2015 #5 Skrevet 23. februar 2015 Denne skal være like dårlig på tørr hud som Sheer Glow, så noe å tenke på dersom du har tørr hud.
mereo Skrevet 23. februar 2015 Forfatter #6 Skrevet 23. februar 2015 Denne skal være like dårlig på tørr hud som Sheer Glow, så noe å tenke på dersom du har tørr hud. Ikke tørr hud
mereo Skrevet 23. februar 2015 Forfatter #7 Skrevet 23. februar 2015 http://www.makeupalley.com/product/showreview.asp/ItemId=177191/All-Day-Luminous-Weightless-Foundation/NARS/Liquid -------------------- Anbefaler nars tinted moisturizer da, den er faktisk veldig dekkende, og resultatet ser ut som du ikke har på noe! Elsker den virkelig, og får alltid komplimenter for at huden min ser så fin ut - dette til tross for at jeg faktisk har kviser og kvisearr Kanskje det er den jeg må prøve Kan jeg spørre om hvilken hudtone du har og hvilken farge du bruker?
juicyfruity Skrevet 23. februar 2015 #8 Skrevet 23. februar 2015 Jeg likte den dessverre heller ikke. Har prøvd det meste av Foundations der ute..(makeupgeek;)); tom ford, Armani, chanel, dior osv... Har du brukt nars tidligere? Synes sheer glow er bedre:)
teit1 Skrevet 23. februar 2015 #9 Skrevet 23. februar 2015 (endret) Kanskje det er den jeg må prøve Kan jeg spørre om hvilken hudtone du har og hvilken farge du bruker? Jeg er ganske lys i huden, så bruker fargen Finland. Anbefales virkelig! Endret 23. februar 2015 av teit1 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #10 Skrevet 23. februar 2015 Jeg har tørr hud, men liker sheer glow! Bruker dog alltid en god toner, dagkrem og primer først. Anonymous poster hash: 85e43...62c
mereo Skrevet 23. februar 2015 Forfatter #11 Skrevet 23. februar 2015 Jeg er ganske lys i huden, så bruker fargen Finland. Anbefales virkelig! Takk Skal i hvertfall prøve den 1
^^Belle^^ Skrevet 24. februar 2015 #12 Skrevet 24. februar 2015 Jeg har tørr hud, men liker sheer glow! Bruker dog alltid en god toner, dagkrem og primer først. Anonymous poster hash: 85e43...62c Å, heldigen! Jeg hadde så lyst til å like den, for fargen passet meg utrolig godt! Men jeg så virkelig ikke ut. Her bruker jeg både serum og dagkrem og det som er, men huden min er notorisk fuktfattig.
mereo Skrevet 24. februar 2015 Forfatter #13 Skrevet 24. februar 2015 Å, heldigen! Jeg hadde så lyst til å like den, for fargen passet meg utrolig godt! Men jeg så virkelig ikke ut. Her bruker jeg både serum og dagkrem og det som er, men huden min er notorisk fuktfattig. Har du prøvd Clarins sine oljer i tillegg til nattkrem? Det har gjort trikset for min fuktfattige hud
^^Belle^^ Skrevet 24. februar 2015 #14 Skrevet 24. februar 2015 Har du prøvd Clarins sine oljer i tillegg til nattkrem? Det har gjort trikset for min fuktfattige hud Nei, men jeg har prøvd andre oljer som jeg har likt godt. Skifter litt på rutinen etterhvert som lysten skifter egentlig. Nå er jeg på koreakjøret. Tørrheten er helt håndterbar, men noen NARS-foundation funker ikke.
mereo Skrevet 24. februar 2015 Forfatter #15 Skrevet 24. februar 2015 Nei, men jeg har prøvd andre oljer som jeg har likt godt. Skifter litt på rutinen etterhvert som lysten skifter egentlig. Nå er jeg på koreakjøret. Tørrheten er helt håndterbar, men noen NARS-foundation funker ikke. Ser den. Korekjøret - tror det er mange som har havnet der. Ikke prøvd så mye av det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå