Serpico Skrevet 12. august 2004 #1 Skrevet 12. august 2004 En kamerat av meg hevdet at menn kunne fake orgasme. Før jeg fikk spurt ham om detaljene så var han borte. Er dette fenomenet mulig?
Tusenfryd Skrevet 12. august 2004 #2 Skrevet 12. august 2004 Vet ikke, har aldri opplevd det (så vidt jeg vet) men jeg har hørt at det går an, ja. Orgasme kommer vanligvis samtidig som ejakulasjonen, men ikke nødvendigvis. Så han kan sprute uten å komme, for å si det sånn.
Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2004 #3 Skrevet 12. august 2004 Sandman faker orgasme når han onanerer, men av og til gjennomskuer han seg.
tormod Skrevet 12. august 2004 #4 Skrevet 12. august 2004 Vet ikke, har aldri opplevd det (så vidt jeg vet) men jeg har hørt at det går an, ja. Orgasme kommer vanligvis samtidig som ejakulasjonen, men ikke nødvendigvis. Så han kan sprute uten å komme, for å si det sånn. Dette har jeg også hørt om.. Leste litt om det her under en annen tråd og spurt meg litt rundt etter dette, og ja det går vist ann.. Link til den saken her (som har ingenting med faking å gjøre..): http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...4683&highlight=
Serpico Skrevet 12. august 2004 Forfatter #5 Skrevet 12. august 2004 Da går jeg hjem og faker en orgasme til middag.... Nammenam
Gjest TomKrus Skrevet 12. august 2004 #6 Skrevet 12. august 2004 Gidder jeg ikke pese lenge, gidder jeg ikke akkurat holde igjen. Resultatet blir gjerne bare en liten enkel utløsning, men ingen store følelser. Og så faker jeg etterpå at det var godt.
Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2004 #7 Skrevet 12. august 2004 Javisst går det - Chandler bekreftet jo det nylig på "Friends". Som ha sa "Just make the right facial expressions and the right noises ..." Selv har jeg gjort det et par ganger - i tilfeller der det ikke ville gå og jeg ble sliten.
Champagne Skrevet 12. august 2004 #8 Skrevet 12. august 2004 En fyr jeg traff en stund i sommer hadde problem med å komme ved vanlig sex. Etter vi hadde prøvd en stund helt i begynnelsen, "gikk" det for han inni meg (sa han selv). Det han ikke hadde regnet med er at jeg tar meg en tur på toalettet etterpå for å bli kvitt alt griset... men der var det ingenting..
Gjest gjest1 Skrevet 12. august 2004 #9 Skrevet 12. august 2004 Det har jeg blitt utsatt for også. Mange år siden, mannen vi var utro, og for ikke å være utro mot "den andre" ville han ikke komme når han var sammen med meg, så han lot som. Jeg gjennomskuet jo det da, fordi det aldri var noe som rant ut igjen. Ellers er jeg ikke sånn at det renner ut i samme øyeblikk jeg reiser meg opp nei, det hender det ikke kommer noe før lenge etter på, så man merker det ikke nødvendigvis med en gang....
Melissa Gioberti Skrevet 12. august 2004 #10 Skrevet 12. august 2004 En kamerat av meg hevdet at menn kunne fake orgasme. Før jeg fikk spurt ham om detaljene så var han borte. Er dette fenomenet mulig? Ja, det skulle ikke forundre meg om din kamerat ("Skybert"? "Frank"?) hadde rett.
Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2004 #11 Skrevet 12. august 2004 Å fake orgasme er vel ikke noe vanskeligere for en mann enn en kvinne. Eneste problemet er mangelen på utløsning, men med kondom er det ikke noe vanskelig å skjule. Å fake er vel uansett ingen god løsning..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå