Gå til innhold

varm eller kald dusj.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg sliter med muskelsmerter i nakke og rygg, mest sannsynlig pga stress. Jeg ser og har lest at de strider litt om det er best med kalde eller varme dusjer feks. Hvor varmt vann pleier dere å dusje i?

Jeg har en stygg uvane. Jeg har veldig varmt vann, og jeg setter meg gjerne ned i dusjen for å nyte det. Oftest etterpå er jeg naturlig nok helt gåen og veldig sløv. Sliter også med tørre øyne og føler disse er hakke verre.

Anonymous poster hash: f9fe3...7cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varme hjelper best på muskelsmerter. Når du fryser blir du jo bare enda mer anspent. Hadde aldri verden stilt meg i en iskald dusj hvis jeg var stiv i nakken, da vet jeg det blir verre.

Skrevet

Varme hjelper best på muskelsmerter. Når du fryser blir du jo bare enda mer anspent. Hadde aldri verden stilt meg i en iskald dusj hvis jeg var stiv i nakken, da vet jeg det blir verre.

Tenker ikke iskald dusj da selvsagt. Men det er nok det at jeg blir så ufattelig dårlig når jeg har dusjet i veldig varmt vann..

Skrevet

Dersom du merker at du er helt gåen etter en varm dusj så betyr vel det at det ikke er bra for deg? Selv om det skulle være motsatt for mange andre, så må du kjenne litt etter selv og stole på egen dømmekraft.

Anonymous poster hash: 0b9b2...24d
  • Liker 1
Skrevet

Bruk heller varme omslag rundt nakke og skuldre. Eller gå i innkjøp av slik pad du kan putte i mikroen og legge over nakke/skuldre.

Tigerbalsam funker også

Anonymous poster hash: 22976...7f4
Skrevet

Dersom du merker at du er helt gåen etter en varm dusj så betyr vel det at det ikke er bra for deg? Selv om det skulle være motsatt for mange andre, så må du kjenne litt etter selv og stole på egen dømmekraft.

Anonymous poster hash: 0b9b2...24d

Ja men har lest litt forskjellig hva som er bra og ikke. Som sa er grunnen til at jeg spør her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...