AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #1 Skrevet 23. februar 2015 Hei! Noen her inne som har bestilt klær på modcloth før? Er det en pålitelig butikk? Hvordan er kvaliteten? Koster det mye i frakt? Anonymous poster hash: 04b5c...2a3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #2 Skrevet 23. februar 2015 Bra butikk. Handlet en del plagg der. Anonymous poster hash: 79cfb...d93
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #3 Skrevet 23. februar 2015 Bra butikk. Handlet en del plagg der. Anonymous poster hash: 79cfb...d93 Takk skal du ha! Anonymous poster hash: 04b5c...2a3
HedvigR Skrevet 23. februar 2015 #4 Skrevet 23. februar 2015 Veldig pålitelig, og fantastisk fine klær. Kvaliteten på hvert plagg varierer jo litt siden de føres mange forskjellige merker og tilbyr i forskjellige prisklasser, men jeg har aldri fått noe som er dårlig eller ødelagt. Hadde ei venninne som bestilte feil størrelse en gang, og det retta seg veldig fort da hun sendte mai og spurte om hun kunne bytte, null problem Leveringstiden er også helt ok.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #5 Skrevet 23. februar 2015 Veldig pålitelig, og fantastisk fine klær. Kvaliteten på hvert plagg varierer jo litt siden de føres mange forskjellige merker og tilbyr i forskjellige prisklasser, men jeg har aldri fått noe som er dårlig eller ødelagt. Hadde ei venninne som bestilte feil størrelse en gang, og det retta seg veldig fort da hun sendte mai og spurte om hun kunne bytte, null problem Leveringstiden er også helt ok. Tusen takk for svar! Anonymous poster hash: 04b5c...2a3
Gjest Offensive Pie Skrevet 24. februar 2015 #6 Skrevet 24. februar 2015 Jeg støtter de andre, og har også omtrent bare positive erfaringer med butikken. Les tilbakemeldingene på hvert enkelt plagg, siden ModCloth fører en mengde ulike leverandører med litt forskjellige størrelser. Det kan også være lurt å se om du finner plaggene andre steder, siden ModCloth har større påslag enn en god del andre nettbutikker. En liste over de ulike merkene finnes her. Du kan også få mye ut av å gjøre et Google bildesøk av det du tenker kjøpe. 1
HedvigR Skrevet 24. februar 2015 #7 Skrevet 24. februar 2015 Ja, støtter det, tilbakemeldingene under plaggene er veldig hjelpsomme, og de driver heldigvis ikke med noe sensur av dårlige tilbakemeldinger som jeg har hørt om at andre kan gjøre :O Anbefaler forresten alle som kjøper det å gi en rask tilbakemelding selv, det hjelper oss som skal kjøpe såpass mye :D
momo Skrevet 24. februar 2015 #8 Skrevet 24. februar 2015 Har og handlet mye fra de. Og vært veldig fornøyd med både kvalitet og str. Men det er forskjell på kvalitet og str. Så støtter de andre med å lese tilbakemeldinger, det er utrolig hjelpsomt da man skal handle. Har vært kjoler jeg har tenkt jeg skulle kjøpe, så lest tilbakemeldingene, og ender opp med og ikke kjøpe da de beskriver passform og kvalitet.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #9 Skrevet 24. februar 2015 Tusen takk for god hjelp! Anonymous poster hash: 04b5c...2a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå