Gå til innhold

Erfaringer med jjshouse.com?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at denne siden dukker opp litt her og der, og tenker at det i utgangspunktet er noe muffins med siden, men de har jo så mange lekre kjoler. Har noen handlet hos de før og vil dele erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte to kjoler derfra når jeg skulle gifte meg.

Den ene var perfekt, den andre måtte jeg ut med en tusenlapp for å få sydd om litt.

Jeg ville ha en reserverekjole etter å ha sett en venninne søle masse vin på kjolen i sitt bryllup, derfor ble det to. 1200, 1300 og 1000 kr for sydame kostet det.

Sydamen sa at det fine med kjoler fra jjshouse er at de alltid har sydd inn litt ekstra stoff, og har gode sømmer, så de er enkle å sy om dersom det er nødvendig.

Anonymous poster hash: cc150...615

Skrevet

Jeg har kjøpt flere kjoler derfra og er veldig fornøyd. Jeg har ingenting å klage på. Kvaliteten er god og prisene er lave, men vær klar over at du må legge til avgiftene.

Skrevet

Oj, sydamen kjente til de til og med- det høres jo litt lovende ut da, selv om du trengte å sy litt om (slik vil det jo alltid kunne være med ting man ikke får prøvd først tenker jeg?). Synes de har så mye fint!

Gjest Solstråla88
Skrevet

Mamma bestilte kjole derifra til bryllupet vårt. Den var nydelig

Skrevet

Har tenkt på det samme. Det er bare et eller annet med siden som virker litt useriøst.

Men snakket med et familiemedlem som har kjøp kjole derfra. Den var veldig fin og hun var fornøyd:)

Anonymous poster hash: e25fe...ab2
Skrevet

Jeg bestilte kjole, sko, slør og litt andre ting derfra. Veldig fornøyd med alt jeg fikk og jeg fikk tingene innen en uke etter at jeg bestilte det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...