AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #1 Skrevet 23. februar 2015 Noen som kan anbefale en salong i Bergen sentrum for brasiliansk voksing? Blir glad for tips Ekstra pluss hvis de har studentrabatt, men det viktigste er at de er flinke. Anonymous poster hash: a22af...f36
Betty2 Skrevet 23. februar 2015 #2 Skrevet 23. februar 2015 wahwah var helt greit, men de er ganske dyr er usikker på om de har studentrabbatt. Men hvis du tar turen til nestunn, så finner du beauty basic, jeg har gått der i snart 3 år og er super fornøyd. voks metoden de bruker er uten strips, og har i hvertfall gjort huden min mindre rød og sår eter behandling. de er billigere enn de fleste salonger. førstegangspris er 450 og redusert pris dersom du går på oppfølginstimer. Jeg vet dette forslaget ikke ligger i sentrum, men synes faktisk det er verdt å ta turen opp der bare for den behandlingen
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #3 Skrevet 23. februar 2015 Har forsøkt Wahwah, Beauty London og Face-it - og er veldig fornøyd med Beauty London! De har studentrabatt og "klippekort" slik at du får hver 6. time gratis. Veldig flinke og hyggelig folk! Er dessverre ikke fornøyd med de to andre... Anonymous poster hash: fb94b...6f2
Holidaygirl Skrevet 18. juni 2017 #4 Skrevet 18. juni 2017 Hei bruker Faceit i Bergen sentrum- de tar kr 500 og er superflinke- merker at de har lang erfaring og er alltid hyggelige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå