Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt endel tidligere på theoutnet.com, det som var så greit med den siden var at alle priser ble oppgitt i norske kroner, og inklusiv mva, men den siden eksisterer ikke lenger... Har nå funnet matchesfashion som også oppgir i norske kroner, men er det noen som vet om prisen som står er inklusiv mva.? Alltid litt redd for å kjøpe på nett og få en kjemperegning i etterkant, har opplevd det og ja!

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Jeg har kjøpt endel tidligere på theoutnet.com, det som var så greit med den siden var at alle priser ble oppgitt i norske kroner, og inklusiv mva, men den siden eksisterer ikke lenger... Har nå funnet matchesfashion som også oppgir i norske kroner, men er det noen som vet om prisen som står er inklusiv mva.? Alltid litt redd for å kjøpe på nett og få en kjemperegning i etterkant, har opplevd det og ja!

Gjør den ikke det? :klo:

Hva er dette da?

Endret av Lille-pus
Skrevet

He-he, my mistake! The outnet eksisterer, men jeg mente my-wardrobe.com, det er den som oppga alt-inklusive priser! :-)

Skrevet

Ingen som har handlet på matchesfashion.com her??

Gjest Lille-pus
Skrevet

Ingen som har handlet på matchesfashion.com her??

Joda.

Siden IP'en din er registrert i Norge (og du kanskje har valgt Norge som mottakerland og at prisene skal vises i lokal valuta) så får du opp britiske priser uten mva konvertert til NOK når du går inn på sidene deres.

Norsk mva og toll kommer i tillegg, samt utleggsgebyr til transportør.

Skrevet

Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...