Gå til innhold

Jeg blir ondskapen sjøl når jeg drikker.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dessuten må du huske på én ting, fra i dag av og framover til helgen.

Alkohol for deg er ikke en belønning og kos.

Det er begynnelsen på å idømme deg selv straff. Det er ubehag. Både for deg og alle andre.

Finn en annen belønning.

Og la deg selv få lov å si de negative tingene i edru tilstand, når du har kontroll på setningene og ikke tar i for hardt.

Det er lov å være misfornøyd med folk.

Men pass på å si ifra når du ikke er i en tilstand som fjerner alle hemninger og du ender med besøksforbud.

Besøksforbud er ikke kos og belønning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Visstnok i følge en studie: http://www.nationalheadlines.co.uk/956788/binge-drinkers-are-less-intelligent-having-a-low-iq-causes-people-to-drink-more-alcohol-scientists-claim/

Heavy drinkers are not as bright as everyone else, a new study has claimed.

Vel, da vet man det...burde være nok til å stoppe pronto. Skal vedde på at denne studien her dukker opp i norske aviser om ikke så lenge.

Anonymous poster hash: 9efe5...67a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten må du huske på én ting, fra i dag av og framover til helgen.

Alkohol for deg er ikke en belønning og kos.

Det er begynnelsen på å idømme deg selv straff. Det er ubehag. Både for deg og alle andre.

Finn en annen belønning.

Og la deg selv få lov å si de negative tingene i edru tilstand, når du har kontroll på setningene og ikke tar i for hardt.

Det er lov å være misfornøyd med folk.

Men pass på å si ifra når du ikke er i en tilstand som fjerner alle hemninger og du ender med besøksforbud.

Besøksforbud er ikke kos og belønning...

Mulig AA ikke passet for meg eller at jeg ikke var klar. Misforstå meg rett, det var mange fine folk der. Ikke sånne "alkiser" som vi tenker på, sånne som vi andre i alle fall ikke er. Jeg så ikke en eneste gang ned på de andre og tenkte at så langt var ikke jeg sunket. dvs, jeg tenkte ofte at jeg ikke var sunket så langt, men jeg så ikke på meg som bedre for å si det sånn. Mange kjekke oppadgående mennesker der det sto allverdens respekt av. Historiene de fortalte var også viktige for meg å høre. Men det kan være diagnosen min også hindrer meg, jeg blir sliten av mye folk og fort lei.

Nei, det var nok ikke noe for meg.

Besøksforbud ja. Nei, ikke så koselig å bli kalt inn til politiet, men besøksforbudene har vært Guds gave til meg. Før jeg klikket har disse plaget meg til bristepunktet. Etter forbudet gikk ut, ringe jeg politiet og spurte om å få forlenget det. Det hadde de ikke hørt om før, det var ikke vanlig, så det fikk jeg ikke. Da sendte jeg noe møkk på SMS igjen (i fylla seff) og vips fikk jeg forlenget det. Da kan ikke de ta kontakt med meg heller. Og det rare er at så lenge det forbudet foreligger har jeg totalt sperre mot å ta kontakt, uansett hvor full jeg blir, da har jeg liksom fred fra dem og ikke behov for mer.

Anonymous poster hash: 5f783...250

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visstnok i følge en studie: http://www.nationalheadlines.co.uk/956788/binge-drinkers-are-less-intelligent-having-a-low-iq-causes-people-to-drink-more-alcohol-scientists-claim/

Vel, da vet man det...burde være nok til å stoppe pronto. Skal vedde på at denne studien her dukker opp i norske aviser om ikke så lenge.

Anonymous poster hash: 9efe5...67a

Haha, jeg håper de har lagt ned mye tid og penger for å komme frem til denne konklusjonen?

Anonymous poster hash: 5f783...250

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Men så slutt å være en pleaser da når du er edru. Jeg er ingen pleaser, er vanlig høflig/hyggelig, men lar meg ikke utnytte og er en som kan si fra når det trengs. Og når jeg drikker får jeg ikke noe behov for kverulere eller være frekk. Jeg er nok heller litt mer positiv når jeg drikker.

Anonymkode: e9123...f57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så la vær å drikke. Enkelt og greit.. Alkohol er et rusmiddel som du da tydeligvis ikke tåler. Så la være. For din egen og de rundt deg sin skyld. 

Anonymkode: 3a214...e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...