AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #1 Del Skrevet 23. februar 2015 Har dere en god støvsuger uten ledning som tar både smuler og støv? Evt et forslag til en annen veldig bra støvsuger?Anonymous poster hash: 0b473...58e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #2 Del Skrevet 23. februar 2015 Nilfisk Handy, 14,4 w. Denne synes jeg er fantastisk og kraftig, og kan ta av håndtak til en håndstøvsugwr. Eneste kritikk jeg har er at den ikke har funksjon for spiss tut, slik at en kan ta sprekkene under sofaputene...Anonymous poster hash: 6578e...b83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #3 Del Skrevet 23. februar 2015 Nilfisk Handy, 14,4 w. Denne synes jeg er fantastisk og kraftig, og kan ta av håndtak til en håndstøvsugwr. Eneste kritikk jeg har er at den ikke har funksjon for spiss tut, slik at en kan ta sprekkene under sofaputene...Anonymous poster hash: 6578e...b83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Veritaserum Skrevet 23. februar 2015 #4 Del Skrevet 23. februar 2015 (endret) Jeg har en... Electrolux ErgoRapido. Aner ikke hvilket nummer, men grå og oransje. Elsker den, ikke like sterk som en vanlig støvsuger, men funker fint til normalt brukt. Med en hånd-støvsuger innebygd Endret 23. februar 2015 av Veritaserum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå