AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #1 Skrevet 23. februar 2015 Hei! Jeg spør her fordi jeg ikke aner hvor ellers jeg skal spørre. Jeg har en slik termostat (vedlegg) i stua som skrur tre varmovner av og på i stua, rett under vinduene. Jeg skrudde den av i går fordi det plutselig ble hinsides varmt, og åpnet vinduene i en halvtime. Nå får jeg den ikke på igjen! Jeg har hatt dette problemet før - jeg bodde her i et år uten varme (utenom en liten gulvvarmer fra Clas Ohlson) fordi jeg ikke visste at jeg hadde termostat. Det var tilfeldigvis noen som fant det ut, men vi fikk den ikke til å fungere. Jeg ringte elektriker som sjekket den og fikk den skrudd på med en gang, men jeg husker ikke hva han gjorde. Det kommer lys der det skal når jeg trykker inn av/på-knappen, og temperatur i displayet, men begge forsvinner og knappen siger ut når jeg slipper. Noen som kanskje har løsningen? Anonymous poster hash: 7d7a8...686 Anonymous poster hash: 7d7a8...686
appelsinjuice Skrevet 23. februar 2015 #2 Skrevet 23. februar 2015 Boligen vår hadde akkurat samme termostat når vi flyttet inn, og etter noen dager hadde vi akkurat samme problemet. Holdt vi inne knappen lyste det som om den var på, men knappen holdt seg ikke inne. Vi løste det ved å bytte termostaten (til et annet merke) og den nye fungerer som den skal
Gjest Aqua Skrevet 25. februar 2015 #3 Skrevet 25. februar 2015 Den der har vi også hatt.. Sjekk at selve dekselet/rammen sitter ordentlig skrudd fast (rett, ikke skjevt). Det at den ikke holder seg inne kan tyde på at den ikker står helt som den skal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå