Gå til innhold

Slør eller ikke slør til kjolen min - hjelp meg, please!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, nå er jeg er igjen og maser..........men det er så mye hjelp i dere

så jeg spør om råd hos dere!

Problemet er at jeg ikke klarer å bestemme meg for om jeg skal ha

slør eller ikke til kjolen min, synes ryggen på kjolen er såpass spesiell at

det blir kanskje dumt med slør?!?

Her er ihvertfall bilde av kjolen:

http://www.bonny.com/gowns.php?id=190&glin...ge=0&featured=N

Hva synes dere?!? Om om dere mener at jeg skal ha slør, hvilken lengde da (kort, medium,langt)?!? Og om dere mener at jeg ikke skal ha slør, har dere da forslag til hvordan jeg kan ha det istedet?!? Har halvlangt hår bare sånn at dere vet det.

Kanskje et teit spørsmål dette men jeg blir ikke enig med meg selv! :roll:

Setter pris på all hjelp!

Klem fra meg til dere :kul:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nyyydelig kjole!! :D tror faktisk jeg ville valgt å droppe slør til den kjolen jeg for at alle detaljene på den skulle bli vist :) Jeg tror heller jeg ville valgt å ha oppsatt hår og kanskje med noen småblomster i håret, eller eventuelt perler. *sukk* Den var lekker! :) Lykke til! :)

Gjest Solskinn
Skrevet

Hei!!

Flott kjole!

Må si meg helt enig med Anki her. Ett slör vil bare gjemme bort den fine ryggen og detaljene.

:briller:

Skrevet

:ler: Synes jeg kjenner meg igjen i dne usikkerheten din ja.

Kjolen dine r utrolig nydelig, men jeg må innrømme at jeg har veldig sansen for langt slør også jeg da. Det som er så flott er at selvom du har et langt slør, vil detaljene i kjolen synes godt igjennom. Med et kort slør, vil faktisk mer forsvinne.

Så hvis du skal ha slør, ville jeg valgt et langt et, men et enkelt et.

Men kjolen er jo kjempeflott og man kan fint ha den uten slør også, men jeg holder nok en knapp på langt slør uansett jeg. Hvis du veldig gjerne vil ha slør, kan du fint ha det. Kjolen blir ikke noe særlig mer borte av den grunn!

Skrevet

Jeg ville nok valgt et langt et, uten så masse pynt på.

Skrevet

Hei!

Må si meg enig med Anki, siden kjolen er så flott og spesiell i ryggen ville jeg ikke hatt slør :P Kjolen var kjempenydelig!!

Jeg har også en kjole med veldig spesiell rygg og ble anbefalt i brudesalongen å ikke ha slør, men heller ha perler, blomster eller lignende i håret :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Ville hatt slør, et tynt et i chiffon av den enkle grunn at dette er den eneste gangen du noen sinne kan bære slør!

Gjest Anonymous
Skrevet

heisann

kjolen var kjempefin, og jeg tror nok jeg ville valgt slør om jeg var i tvil!

Du kan ordne det slik at det kan taes av når bildene er tatt, slik får du både i pose og sekk. og husk; dette er den eneste gangen...

lykke til! :lol:

Gjest Anonymous
Skrevet

Vil bare si meg veldig enig med siste taler!

Skrevet

Det var en rålekker kjole hvertfall, og jeg skjønner at du er i tvil.....

Jeg tror jeg ville valgt et enkelt langt slør i sånn silkechiffong, og la frisøren feste det slik at det kan tas av etterhvert :)

Lykke til

Skrevet

For en nyyydelig kjole!!! :)

Hvis du velger langt slør vil det jo ikke henge helt inntil ryggen din og da vil jo ryggen på kjolen også vises!

Du får tenke litt.

Aldeles vakker blir du uansett :wink:

Gjest bellavi
Skrevet

Hei. Hvor har du kjøpt den flotte kjolen din. Tror denne blir kjempefin med et langt slør med spredte perler på. Prøv www.bryllupsweb.no de har masse fint, men alt ligger ikke ute på nettet, ta kontakt med de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...