Gå til innhold

Vektnedgang 3 kg på 2 uker hipp hurra

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg klart 3 kg på de 2 første ukene av min kostholdsomlegging...

hadde og mensen den siste uka så var redd den ikke skulle gå ned noe men gikk litt over ett kg..

ligger med et underskudd på 1000 kcal til dagen, pluss trening, har vert i kategorien fedme men nå er jeg bare overvektig...

Startvekten min var 82,3 kg så den var jo veldig høy.. Nå skal de neste 11 kiloene mot å bli normalvektig gå som en drøm :D

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du at du bare spiser 1000 kalorier daglig? Og hvordan klarer du dette i så fall? Hva spiser du i løpet av en dag? :) Og koser du deg i helgene? Drikker du lettbrus forresten? hahah mange spørsmål nå, men jeg vil også ned!

Anonymous poster hash: cc0cf...293
Skrevet

Ikke ta det for gitt at de neste kiloene går som en drøm. Når man er overvektig går man fortere ned i starten, men jo mer du går ned jo lengre tid tar det. Hvor mange kalorier spiser du daglig?

Anonymous poster hash: ddd2c...60e

• Liker 2
Skrevet

Underskudd på 1000 kalorier, at hvis jeg forbrenner 2300 kalorier spiser jeg 1250 isj, hvis jeg forbrenner 2500 spiser jeg 13-1400 kalorier....

Da skal jeg i teorien klare ett kg i uka... har klart å miste 22 kg på denne måten før 6 år siden men var dum og klarte å legge på meg igjen etter diverse ting som skjedde i livet mitt i tillegg til jeg har fått et barn også i mellomtiden...

Skrevet

Så bra - gratulerer!

Du må være klar over at de første kiloene ofte er de som er de letteste, hvilket vil si at du kan rase ned i vekt i starten før det vekta plutselig står bom stille. Dette er ikke for å ta gleden fra deg, men mener bare du bør være forberedt på det. Hvis du kommer til det punktet at vekta faktisk ikke rikker seg så må du for all del ikke gi opp!

Stå på vidre og lykke til :)

Skrevet (endret)

Her er før og etter bildene fra vektnedgangen

83,5 kg 19. Januar 2009

62kg 16. Mai 2009

post-89959-90198_thumb.jpg

post-89959-50534_thumb.jpg

Endret av Dolly82
  • Liker 4
Gjest Penelopee
Skrevet

Så flink du er! :) Nå er det bare å stå på videre. Dette klarer du, TS!

Skrevet

Wow, knallbra før- og etter-bilde! Go for it!

Skrevet

Wow, litt av en forskjell! Stå på :)

Gjest anonym2233
Skrevet

Woop woop!

Stå på videre! 👏

Send gjerne over noen kilo til meg :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...