Gå til innhold

Det finnes to typer menn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...i følge denne artikkelen. De mer koselige, fine, den typen man ønsker skal være den perfekte far og sambo, og den mer alfa-typen, man ønsker å ha i senga som skal ta en med rå, dyrisk makt.

Stemmer det?

Som singlekvinde møder jeg næsten aldrig mænd, der gør sig umage, og det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg på forskellige måder har "mødt" en del mænd gennem tiderne. I store træk har der været to typer mænd. De søde, blide, lyttende og forstående mænd, som bliver gode fædre og trofaste ægtemænd, men som ikke har meget Christian Grey over sig. Som så gerne vil please deres kvinde, at kvinden med tiden ikke orker ham. Hun længes efter Christian Grey, der ved, hvad han vil og ikke er bange for at sige det.

Den anden type er alfa-hannen, der har "kendt" mange kvinder og ikke er sammen med den samme særlig længe af gangen. Han er dragende, spændende, sexet og ved, hvordan han får en kvinde til at sprede benene, men han er knap så god til romantikken, samtalen og de mere bløde ting, som mange kvinder også gerne vil have.
http://www.altfordamerne.dk/mit-liv/singleliv/som-single-forstar-jeg-sa-godt-at-mange-er-utro/

Anonymous poster hash: 9506c...368
Videoannonse
Annonse
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Dette er to ekstreme ytterpunkter, og de aller fleste er et sted mellom der.

Skrevet

Ja det finnes kun to typer menn, disse to. Og så finnes det kun to typer damer - hora og madonnaen.

Eh.. nei..

Alle mennesker er forskjellige og innehar forskjellige kvaliteter og væremåter.

• Liker 3
Gjest Cartman
Skrevet

Er snill, omtenksom og lytter gjerne, men jeg er utrolig vanskelig å endre. Jeg bryr meg lite om hva andre måtte mene om meg, og jeg er ganske ensporet. Passer ikke inn i noen av de hovedkategoriene. Passer nok best inn i den første kategorien, men vil si jeg er annerledes på flere punkter.

Vil også legge til at dette med blid og hyggelig betyr ikke at man er snill og en god far. Jeg bruker det som en teknikk for å få gjennom min vilje.

Skrevet

Jeg synes det er fint med en blanding, jeg. Det er jo ikke hver gang man er i humør til hardpuling, og da er det fint at mannen kan skru over til den mer myke siden, eller omvent. :)

Selv om jeg liker burger betyr ikke det at jeg vil ha det tll middag hver dag. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...