Champagne Skrevet 13. august 2004 #61 Skrevet 13. august 2004 (Fy f.. jeg er ikke noe god på å sitere. Blir så rart hos meg :klø: )
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #62 Skrevet 13. august 2004 Kan du ikke din Sunde? Nei, jeg har hørt at han ikke er noe koselig... Sunde hører vel mest hjemme i G-dur, forresten? Og dét er vel litt over midten.
Suzy Skrevet 13. august 2004 #63 Skrevet 13. august 2004 Nei, jeg har hørt at han ikke er noe koselig... Sunde hører vel mest hjemme i G-dur, forresten? Og dét er vel litt over midten. Rart det der... hvor kan du ha hørt det... Jeg tror jeg liker midten jeg - hvor vil du plassere det?
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #64 Skrevet 13. august 2004 Jeg tror jeg vil plassere det i byens hi-fi asyl, med andre ord litt til høyre for sentrum
KalloRilla Skrevet 16. august 2004 #65 Skrevet 16. august 2004 På det nuværende tidspunkt er jeg ikke i stand til å uttale meg om denne saken. Jeg ber derfor om at min personlige rådgiver, på dette punktet, blir kontaktet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå